PRO TV a difuzat, sâmbătă seară, filmul „Singur acasă”, pentru a paisprezecea oară consecutiv. Cu toate acestea, audienţele pentru filmul cu Macaulay Culkin au fost uriaşe, postul din Pache Protopopescu fiind pe locul întâi pe toate segmentele, potrivit datelor Kantar Media. Următorul post în top a fost Antena 1, care a difuzat o ediţie a emisiunii „Te cunosc de undeva”.

La nivel naţional, peste 2,2 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la „Singur acasă”. A urmat Antena 1, cu aproape 1,35 milioane de telespectatori, şi România TV, cu 825.000 de telespectatori, scrie paginademedia.ro.

La nivel urban, filmul de la PRO TV a depăşit un milion de telespectatori pe minut. I-au urmat în top Antena 1, cu 699.000 de persoane, şi România TV, cu 459.000 de telespectatori.

Pe segmentul comercial, aproape 40% din publicul tânăr care avea televizoarele deschise era pe Pro TV. In cifre absolute: 600.000 de telespectatori tineri la „Singur acasă”, pe Pro TV, față de 190.000 la Antena 1 și puțin peste 100.000 la Kanal D.

Audienţele „Singur acasă” din anii trecuţi

Prin comparaţie, anul trecut, când a fost difuzat pe 8 decembrie, „Singur acasă” ținea aproape 2,1 milioane de români în fața televizoarelor. În 2017, când a fost difuzat pe 9 decembrie, Home Alone era văzut de 2,2 milioane de români. În 2016, (pe 10 decembrie), filmul cu Macaulay Culkin a fost urmărit de 2,5 milioane de persoane din întreaga țară. La fel și în urmă cu trei ani. În 2014 filmul a fost urmărit de 2,7 milioane de persoane, iar cifrele din 2013 au fost asemănătoare.