Vocea României a câștigat detașat tinerii și orașele, cu cea de-a noua finală a show-ului de pe Pro TV. Surpriza a venit din nou de la Kanal D, care s-a clasat pe primul loc în toată țara. La foarte mică diferență, dar a fost peste.

Cifrele celor Pro TV, cu Vocea și ale Kanal D, cu Gulperi, au fost aproape aceleași – 1,4 milioane de urmăritori din toată țara.

Finala în care Dragoș Moldovan, din echipa lui Chirilă, a câștigat premiul de 100.000 de euro, a fost urmărită de aproximativ 1,4 milioane de români din toată țara în fiecare minut.

La orașe și pe segmentul comercial, unde Pro TV s-a impus, posturile Kanal D și Antena 1 s-au bătut pentru locurile doi și trei.

Postul Intact a avut o ediție iUmor – Best of (20:00-22:50), cu roasturi din sezoanele șase și șapte, iar Kanal D a avut serialul turcesc Gulperi (20:00-23:30).

Cifrele înregistrate de finala Vocii au fost mai mici decât anul trecut, dar aproape la egalitate cu cele de acum doi ani, când pe primul loc au fost doi oameni din lui echipa lui Smiley, arată paginademedia.ro.

Audiențele la nivel național

La nivel național, Pro TV a fost aproape la egalitate cu Kanal D cu finala sezonului nouă din Vocea României.

Postul din Pache Protopescu a ocupat poziția secundă, dar cu cifre foarte apropiate de primul loc ocupat de Kanal D – aproximativ 1,4 milioane de telespectatori din toată țara.

Antena 1 s-a clasat pe locul trei, cu o medie de audiență de aproximativ 950.000 de urmăritori, pe intervalul finalei de pe Pro TV.

Postul Intact a mizat pe o ediție Best of – iUmor cu roasturi ale unor nume ca: Andreea Marin, Carmen Tănase sau Chef Florin Dumitrescu.

Mediul Urban

În mediul urban a fost doar Voce. Show-ul de pe Pro TV s-a impus detașat și a reușit să adune aproximativ 850.000 de urmăritori în fiecare minut.

Pe locul secund s-a clasat Kanal D, care a avut o medie de 600.000 de privitori de la orașe în fiecare minut, pe intervalul talent show-ului Pro TV.

Antena 1 a fost pe trei, cu cifre la jumătate față de Pro TV și cu 200.000 de telespectatori mai puțin decât Kanal D. A scos, pe intervalul Vocii, o medie de 450.000 de priviori pe minut.

 Segmentul comercial

Tinerii au căutat tot Vocea României. Pro TV a fost lider pe segmentul comercial de public, de unde a adunat o medie de 335.000 de privitori în fiecare minut al finalei.

Antena 1  a trecut de Kanal D, când vine vorba de publicul comercial. Tinerii s-au uitat la roasturile de la iUmor.

Postul Intact a adunat o medie de aproximativ 215.000 de telespectatori în fiecare minut, pe intervalul Vocea României.

Kanal D a fost pe trei, cu o medie de aproape 200.000 de urmăritori pe minut, pe in același interval.