Lucrările la acest tronson au început pe data de 20 octombrie.

Proiectul, în valoare de 210,4 milioane de lei fără TVA, cuprinde construcţia a 9,5 km de drum cu profil de autostradă, a 4 poduri, 6 pasaje peste autostradă şi a unui nod rutier.

Spedition UMB, firma lui Dorinel Umbrărescu, denumit de presă “Regele asfaltului”, are în construcţie şi o porţiune din autostrada Moara Vlăsiei-Ploieşti. Spedition UMB a finalizat deja lucrările însă ceilalaţi constructori români – Pa&Co şi Euro Construct Trading sunt în întârziere, astfel că ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a anunţat recent că aceştia vor fi penalizaţi pentru că nu s-au încadrat în termenul convenit prin contract.

În ceea ce priveşte cei 9,5 km de pe Timişoara-Lugoj, conform contractului, constructorul s-a angajat să finalizeze lucrările în maxim 18 luni. Din câte se pare lucrările vor fi finalizate cu mult mai repede decât este prevăzut.