Orange le-a trimis clienților un SMS prin care îşi cere scuze pentru incidentul de miercuri, care a afectat rețeaua de telefonie mobilă şi oferă tuturor un bonus de internet consistent.

Astfel, cnform mesajului, clienții sunt recompensați cu un bonus de 5 GB de Internet, pentru disconfortul resimțit, miercuri, când rețeaua Orange nu a funcționat timp de mai multe ore în mai multe zone din ţară.

De ce a picat rețeaua Orange. Răspunsul oficial al operatorului

“Ca urmare a incidentului de reţea din 27.03.2019 îţi oferim bonus 5 GB, valabili până la 30.04.2019. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat şi te asigurăm că ne dorim să ai mereu cea mai bună experienţa de folosire a reţelei Orange”, se arată în mesaj transmis de Orange clienţilor.

Compania Orange a înregistrat, miercuri, unul dintre cele mai mari incidente de pe piaţa de telecomunicaţii.

Mii de clienţi, din mai multe oraşe ale ţării, s-au plâns că au rămas fără reţea, mai multe ore, timp în care nu au putut vorbi la telefon, ori folosi internetul. N-au putut fi făcute nici plăţile cu cardul în lanţurile de magazine, care folosesc pos-uri, legate la această reţea.

De unde a pornit problema

Reprezentanții Orange au informat că au fost identificate trei secționări ale rețelei de fibră optică în județele Bistrița-Năsăud, Brașov și Mehedinți, două dintre ele fiind simultane.

“Au fost identificate 3 secționări ale rețelei de fibră optică în județele Bistrița-Năsăud, Brașov și Mehedinți. Două dintre secționări au fost simultane. Tehnicienii noștri au reușit să remedieze avaria cauzată de prima secționare și sunt în continuare pe teren. Serviciile încep să revină gradual la parametri normali de funcționare“, a informat compania de telefonie mobilă într-un comunicat.

Compania Orange riscă o amendă uriașă de la ANCOM. Cel mai grav incident înregistrat pe piața comunicațiilor electronice din România