Astfel, cel mai accesat site din România, conform datelor de la SATI pentru luna septembrie, este tot digisport.ro, care a înregistrat peste 86 de milioane de afișări, o scădere de 3 milioane a numărului de afișări.

Digisport a fost urmat de un alt site pe sport, gsp.ro, cu 82 de milioane de afișări, care a înregistrat o stagnare a numărului de afișări față de luna august. Digi24.ro rămâne pe locul al treilea în clasament, dar suferă o scădere de 3 milioane de afișări față de luna trecută.

Următorul clasat este site-ul cancan.ro, cu o scădere sensibilă de afișări. Prosport înregistrează o scădere mai semnificativă de afișări, de la 62 de milioane de afișări la 56 de milioane.

StirileProTV, principalul site de stiri al trustului din Pache, înregistrează în luna sptembrie o scădere de aproximtiv 13 milioane de afișări față de august, de la 58 de milioane de afișări, la 45 de milioane de afișări.

Capital.ro, deși a urmat și el trendul descrescător, a devansat site-ul de știri al trustului din Pache Protopopescu, contorizând 50 de milioane de afișări. Adevarul, sport.ro, stiripersurse au înregistrat variații foarte mici a numărului de afișări, iar playtech.ro a înregistrat o creștere de 2 milioane de afișări față de luna precedentă.

Liderul afișărilor, digisport.ro este abia pe locul 11 în clasamentul unicilor, cu 3,8 milioane de unici la cele 83 de milioane de afișări.

Digi24.ro a suferit o foarte mică scădere a numărului de unici, stirileprotv.ro a înregistrat o scădere de aproximativ 500 de mii de unici.

Libertatea și adevărul își păstrează locurile în top, adevărul suferind o scădere de aproximativ 200 de mii de unici. Capita.ro a suferit, de asemenea, o scădere la nivelul unicilor față de luna anterioară.

Playtech înregistrează o ușoară creștere a numărului de unici față de luna trecută în timp ce observatornews.ro are o creștere a unicilor.

Evz.ro înregistrează o creștere sensibilă față de luna anterioară, dar suficientă cât să devanseze fanatik.ro.