Conform căutărilor pe Google, contorizate de o agenție de marketing digital, cea mai mare dilemă a românilor în perioada de izolare a fost lipsa drojdiei din magazine. Această căutare a crescut de 1.000 de ori, scrie Digi24.

Cum drojdia a fost de negăsit, s-au căutat alternative pentru rețete de pâine și a apărut și întrebarea despre maia și cum poate fi făcută acasă.

În privința produselor sanitare, dezinfectantul de mâini a fost de peste 400 de ori mai căutat, iar alcoolul sanitar de aproape 200 de ori.

Pe de altă parte, cum bisericile au fost închise, românii au căutat slujbe online, dar și profețiile lui Arsenie Boca. O altă întrebare a fost legată de clopotele care bat la ora 12:00 pentru rugăciunile pentru bolnavi.

Printre cele mai neașteptate căutări se numără poze care pot fi făcute în casă, trandafiri din săpun sau poze curcubeu.

Problemele ridicate de izolare au fost și ele la mare căutare. Cum să ne tundem singuri, sau ce exerciții fizice putem face în casă fiind în top.