Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

GALERIE FOTO Primul TREN de MARE VITEZĂ, primit CADOU de CFR

Autor: | | 3 Comentarii | 5051 Vizualizari

Alstom, lider al consorțiului compus din Alcatel Lucent România și Pas 97 Impex, va furniza companiei naționale de căi ferate din România (CFR S.A.) Atlas 200, soluția sa ERTMS Nivelul 2, pentru segmentul de cale ferată de mare viteză Sighișoara-Coșlariu-Simeria. Partea de contract care îi revine companiei Alstom are o valoare de aproximativ 100 milioane de euro. Proiectul este finanțat din fonduri europene în proporție de 85%.

Acest proiect reprezintă partea cea mai complexă a lucrărilor de modernizare şi reabilitare a tronsonului de cale ferată de circa 170 km lungime. Lucrările sunt prevăzute a fi finalizate în termen de 40 de luni. Noul sistem de semnalizări va permite creşterea vitezei de transport feroviar până la 160 km/h. Pentru a testa si măsura performanţa sistemelor furnizate, Alstom va pune la dispoziţia CFR un tren regional, Coradia Polyvalent hibrid (electric şi diesel), complet echipat pentru testare şi măsurare.

„Am lucrat cu mare atenţie în a găsi cea mai bună soluţie dedicată acestui segment de cale ferată, astfel că acest proiect va contribui semnificativ la asigurarea unui transport rapid şi sigur în regiune. Suntem convinşi că pasagerii vor aprecia nu numai viteza şi confortul pe acest segment modernizat, dar şi designul şi facilităţile trenului de testare, văzut de către noi ca soluţie de viitor pentru nevoile de transport de pasageri de la noi din ţară”, a declarat Gabriel Stanciu, Director General Alstom Transport România.

Alstom este lider mondial în tehnologia ERTMS şi are contracte în 23 de ţări. Acestea acoperă 12.500 km şi peste 4.600 de trenuri. Compania a oferit soluţii pentru şapte dintre 12 cele mai rapide linii de cale ferată de mare viteză ale lumii care folosesc această tehnologie. În România, acesta este al doilea proiect în care Alstom foloseşte soluţia Atlas 200. De asemenea, Alstom a fost primul producător care a furnizat soluţii bazate pe această tehnologie concomitent pentru liniile de foarte mare viteză (Roma – Napoli, Italia), pentru liniile de mare viteză transfrontalieră (de la Liége, Belgia, la graniţa germană), pentru linia cu cel mai intens trafic (Mattstetten-Rothrist din Elveţia) şi pentru o linie dedicată exclusiv transportului de marfă (Linia Betuwe din Olanda).

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Cancan

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

12 octombrie 2018

Cel mai lung zbor din lume. Vezi câte ore a durat cursa

Transporturi si Infrastructura

09 octombrie 2018

Cele mai așteptate autobuze au ajuns la București

Transporturi si Infrastructura

01 octombrie 2018

Un pod important din București intră în reparații

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.