Compania achiziţionată are o capacitate de producţie similara celei a subsidiarei TeraSteel, adică 2,2 milioane mp/an, şi aceleaşi utilaje. Fabrica de panouri sandwich din Serbia va deservi în principal ţări precum Serbia, Bulgaria, Macedonia, Bosnia, Croaţia şi Muntenegru, dar şi pieţe secundare precum Ungaria, sudul României şi nordul Greciei. Aceste pieţe au în 2017 un potenţial de 9,6 milioane mp, adică aproximativ 153 milioane euro, potrivit estimărilor Teraplast. Piaţa panourilor din Serbia este estimată la un volum de 2,3 milioane mp, din care producţia locală reprezintă 20%, diferenţa fiind importuri. Spre comparaţie, în România producţia locală reprezintă aproximativ 80% din totalul pieţei şi dispune de nouă fabrici de panouri termoizolante.

„TeraSteel exportă în Serbia, Bulgaria, Muntenegru şi Slovenia de aproximativ doi ani, iar prin fabrica de la Leskovac ne propunem să creştem exponenţial vânzările în zona Balcanilor. Prin cele două achiziţii de anul acesta grupul Teraplast va  ajunge  să consume în 2018 capacitatea de producţie a unui combinat mediu, adică peste 70.000 de tone de tablă, în valoare de peste 55 mil. euro”, a declarat Dorel Goia, preşedintele consiliului de administraţie al Teraplast.

Grupul Teraplast include compania Teraplast (producător de ţevi, granule şi profile din PVC), subsidiara TeraSteel (producător de panouri sandwich şi structuri metalice zincate), subsidiara Teraglass (producător de ferestre şi uşi din PVC), subsidiara Teraplast Logistic (începând cu iunie 2016 coordonează activităţile logistice ale grupului) şi Politub (producător de ţevi din polietilenă).

Grupul şi-a bugetat pentru anul 2017 o cifră de afaceri de 434,6 milioane lei şi un profit net de 38,1 milioane lei. Valoarea EBITDA estimată în 2017 este de 63,3 milioane lei. În primele trei luni din 2017, Teraplast a realizat o cifră de afaceri de 66,5 mil. lei, un profit net de 1,6 milioane lei şi EBITDA de 6,6 milioane lei.