Această iniţiativă are ca scop îmbunătăţirea experienţei oferite clienţilor noştri. Totodată, acest set de sisteme IT va oferi un suport sporit echipelor de vânzări, celor din departamentele de relaţii cu clienţii din call-center, din magazine, precum şi echipelor din teren, care vor putea, astfel, să răspundă mai bine şi mai rapid nevoilor şi solicitarilor clienţilor noştri.

Pe perioada procesului de migrare a sistemelor IT, care va avea loc între 5 şi 8 mai 2017, anumite operaţiuni precum plăţi de factură, reîncărcări, activări/dezactivări de extra-opţiuni sau alte activităţi similare şi de comenzi pot fi afectate. Aceste operaţiuni nu vor putea fi efectuate nici prin intermediul aplicaţiei MyAccount sau al site-ului telekom.ro.

Odată cu încheierea procesului de migrare, site-ul telekom.ro va oferi vizitatorilor o experienţă optimizată de utilizare, atât la navigare, cât şi la achiziţia online de produse şi servicii. Mai mult, aplicaţia MyAccount va avea o interfaţă îmbunătăţita, care va face navigarea mai uşoară şi mai intuitivă.

Echipele Telekom depun toate eforturile pentru a răspunde tuturor solicitărilor clienţilor noştri în această perioadă. Aceste operaţiuni vor fi restabilite treptat şi activităţile de vânzări şi suport clienţi afectate vor fi reluate începând de luni, 8 mai.