79% dintre posesorii de smartphone obişnuiesc să-şi verifice mailul, fie că este vorba de cel personal sau cel de serviciu.

Două treimi dintre respondenţii studiului condus de GfK folosesc smartphone-ul pentru a vizita comunităţile online şi reţelele sociale sau ca pe o agendă pentru programări.

Aproape jumătate dintre deţinătorii de smartphone declară că obişnuiesc  să facă fotografii şi să posteze informaţii în social media, dar există şi tendinţa de a căuta informaţii pe internet direct în magazin, atunci când se află la cumpărături, despre produsele pe care intenţionează să le achiziţioneze (41%).

Cele mai folosite aplicaţii

Numărul mediu de aplicaţii descărcate este de 22, iar jumătate dintre aplicaţiile descarcate sunt şi păstrate. Aproape o treime dintre aplicaţiile păstrate sunt folosite zilnic (4 aplicaţii).

În mod obişnuit, deţinătorii de smartphone-uri din România utilizează:

1.    Email/ Chat/ Instant Messenger (76%)
2.    Muzica/ Radio (60%)
3.    Retele sociale/ Bloguri (57%)
4.    Jocuri/ Petrecerea timpului liber (54%)
5.    Stiri/ Meteo (49%)