'Noi acum lucrăm la Master Planul General de Transporturi. Se fac toate autostrăzile pe raporturile cost-beneficiu, nu făcute de noi, făcute sub îndrumarea Jaspers de consultantul american AECOM. În privinţa raportului cost-beneficiu, Bucureşti – Alexandria se află înaintea tuturor. Veţi vedea în Master Planul de Transporturi, aprobat de Comisia Europeană. Raportul cost-beneficiu este costul de construcţie amortizat în raport cu numărul de autovehicule care trec pe acolo. Şi trec foarte multe autovehicule. E un institut de cercetare, Centrum, care face această analiză, nu o facem noi', a spus Şova, la Realitatea TV.
Acesta a explicat că pentru coridorul Bucureşti – Alexandria – Craiova – Calafat se fac studii de fezabilitate pentru trei tronsoane, iar Calafat – Craiova nu îndeplineşte condiţiile cost-beneficiu cerute de CE.
'Pe Coridorul European Bucureşti – Alexandria – Craiova – Calafat facem studii de fezabilitate pentru Bucureşti – Alexandria, Alexandria – Craiova şi Craiova – Calafat. Craiova – Calafat, care se află pe coridor principal european, nu îndeplineşte condiţiile cost-beneficiu cerute de Comisia Europeană. Bucureşti – Alexandria are cel mai bun raport cost-beneficiu. O să vedeţi. Va fi document oficial', a precizat ministrul Transporturilor. AGERPRES
• SE RIDICĂ restricțiile în România! Ministerul Sănătății a dat cea mai bună veste a momentului. Când se va întâmpla
• BOMBA zilei: AUR aruncă în aer scena politică!
• Medicii legiști au confirmat moartea violentă! Cazul care a scandalizat toată țara prinde avânt! Incidentul din Pitești, un posibil George Floyd de România
• Țara cu peste un milion de români ȘOCHEAZĂ toată Europa: A devenit o bombă cu ceas
• UNGURII, la un pas să ne ia ARDEALUL! Adevărul incredibil care a ieșit la iveală abia acum