Banca Comercială Română – BCR a anunțat miercuri că lansează Casa Mea – prima platformă digitală din România pentru credite ipotecare. Astfel, toate documentele pot fi încărcate online de client, direct în aplicație, de pe telefon sau calculator, ceea ce reduce durata întregului proces cu cel puțin 50% .

Dezvoltată de BCR, alături de QUALITANCE, Casa Mea este prima soluție digitală pentru credite ipotecare care simplifică procesul de achiziție a unei locuințe. Prin intermediul său, clientul este la curent, în permanență, cu stadiul în care se află procesul de achiziție a casei sale, află ce documente sunt necesare în fiecare etapă și cum poate să le obțină, primește notificări privind stadiul dosarului și poate discuta cu banca pe chat.

Scopul platformei este de a transforma procesul de achiziție a unei locuințe într-o experiență simplă și intuitivă, arată BCR în comunicatul trimis.

”Aplicația Casa Mea este cel mai curajos și inovator proiect de banking al momentului, care vine în sprijinul clienților ce aplică la un credit imobiliar. Ideea a pornit chiar de la discuțiile purtate cu aceștia, înțelegând nevoile lor reale – transparență, predictibilitate și conveniență în relația cu banca, atunci când decid să-și achiziționeze o locuință.

Prin Casa Mea, orice client BCR are la dispoziție, online, oriunde s-ar afla, un adevărat sistem de control al întregului proces de creditare, oferind permanent suport și transparență. Aplicația este unică în România și poate fi accesată foarte ușor, într-un mediu securizat, atât de pe telefon, cât și de pe tabletă sau calculator. Este încă un pas important pe care BCR îl inițiază în piața bancară din România. Un pas care face parte din strategia de Open Banking și urmărește dezvoltarea unor parteneriate în beneficiul clienților noștri.

Este responsabilitatea noastră să oferim soluții eficiente de creditare, astfel încât să contribuim la creșterea gradului de accesabilitate a populației la serviciile bancare. Alături de un produs solid de creditare imobilară, aplicația Casa Mea vine să confirme implementarea planului de investiții financiare în tehnologie pe care BCR le-a realizat în ultimii ani și care a condus la lansarea ecosistemului digital George, primul banking inteligent”, a declarat Dana Dima, vicepreședinte Retail & Private Banking BCR.

Aplicația este disponibilă în App Store și Google Play și a fost deja utilizată de peste 1.300 de clienți BCR. Peste 600 de persoane au folosit-o deja până la finalul întregului proces, ușurându-le achiziția locuinței mult visate. Casa Mea poate fi accesată simplu și sigur, folosind numele de utilizator și parola aferente platformei inteligente de banking – George.