Rezultatele pozitive obținute sunt efectul direct al abordării unice de tipul „One Stop Shop System”, adică toate serviciile existente pe piată, în același loc și al filosofiei „Always Yes”, aplicată la nivel de Grup. Nu în ultimul rând, cântărește greu în balanță și parteneriatul solid pe care compania îl are cu clienții și cu partenerii strategici.

SIXT New Kopel a înregistrat o cifră de afaceri de 14 milioane de euro în prima jumătate a anului și estimează o închidere a anului 2017 cu 30 de milioane de euro. Valoarea totală a investițiilor s-a ridicat, în primele șase luni ale anului, la 6.5 milioane de euro, în creștere cu 10% față de perioada similară a anului trecut.

Tot în acest an, flota SIXT New Kopel Operational Leasing și a SIXT Rent a Car a atins 4.000 de autovehicule aflate în administrare. O creștere cu 15% este așteptată până la finalul anului.

Prima jumătate de an a fost o perioadă deosebit de favorabilă atât pentru SIXT SH, divizia de mașini de ocazie multi marcă a Grupului, cât și pentru Union Motors, dealer autorizat de mașini noi Opel. Ambele divizii au comercializat, în total 500 de vehicule.

Venim cu o abordare strategică de business pe termen lung, într-o piață în care doar cei mai flexibili și mai inovatori pot aduce valoare și se pot diferenția. Întâmpinăm mereu provocarile cu atitudinea corectă, «Always Yes». Dispunem de serviciile potrivite, de combinația unică de oameni inteligenți și talentați și de atitudinea potrivită pentru a continua să ne dezvoltăm business-ul în același ritm. Iar restul anului se anunță la fel de pozitiv”, declară Tal Lahav CEO SIXT New Kopel. 

Te-ar putea interesa și: