În respectiva locaţie se tratează cazurile cu formă uşoară sau medie de infecţie cu SARS-CoV-2 şi, în prezent, SMMIT poate să asigure asistenţa medicală pentru un număr maxim de 50 de pacienţi, conform celor transmise de MApN.

Capacitatea secţiei de ATI

Capacitatea secţiei de ATI este de patru paturi destinate pacienţilor a căror stare se agravează în timpul internării, fiind posibilă asigurarea suportului vital până la transferul acestora pe o secţie de ATI într-un spital COVID-19 pentru monitorizare şi tratament.

Aceeaşi sursă precizează că SMMIT are în dotare un laborator de analize RT-PCR pentru diagnosticarea coronavirusului cu o capacitate de prelucrare de 40 de teste pe zi.

Personalul medical care îşi desfăşoară activitatea este format din medici încadraţi la Spitalul Clinic Militar de Urgenţă „Dr. Victor Popescu” Timişoara, precum şi personal nou angajat pe o perioadă de 6 luni pentru sprijin epidemiologic.

Schimbări pentru zborurile de la şi spre baza din Timişoara

Operatorul aerian Wizz Air informează că, începând cu data de 22 iunie, în toate zborurile de la şi spre baza din Timişoara se vor putea efectua numai plăţi de tip contactless, pentru protecţia pasagerilor şi a membrilor echipajului.

Toate plăţile de la bordul aeronavelor Wizz Air, ce operează zboruri de la şi spre baza din Timişoara, vor putea fi efectuate doar prin mijloace de plată fără contact, începând de luni, 22 iunie, a anunţat operatorul aerian.

Proiectul-pilot este lansat în urma măsurilor luate deja de către companie începând cu luna mai, precum încurajarea plăţilor fără contact la bordul aeronavei şi eliminarea tuturor revistelor, pentru a elimina orice contact fizic nenecesar între pasageri şi echipaj.

„Măsurile de protecţie precum şi sănătatea şi siguranţa pasagerilor şi a echipajului sunt primele pe lista de priorităţi ale companiei. Aşadar, pentru a ajuta pasagerii şi echipajul să călătorească în siguranţă şi fără griji, Wizz Air a implementat măsuri de igienă suplimentare pentru a sprijini distanţarea fizică în timpul îmbarcării şi curăţenia sporită la bord.

Ca parte a măsurilor de protecţie a sănătăţii clienţilor şi a echipajului, pasagerii ar trebui să facă check-in şi orice achiziţii de servicii online, cum ar fi plata pentru bagajele suplimentare, pentru a reduce interacţiunea neesenţială la aeroport. În efortul de a limita răspândirea posibilelor infecţii, pasagerii sunt rugaţi să respecte noile reguli de distanţare fizică atât în timpul îmbarcării, cât şi al debarcării”, menţionează compania.

Potrivit sursei citate, deşi filtrele HEPA ale tuturor aeronavelor Wizz Air filtrează 99,97% din virusuri şi bacterii din aerul din cabină, echipajul, precum şi pasagerii trebuie să poarte măşti pe tot parcursul zborului.

„Echipajul de cabină va distribui şerveţele de igienizare fiecărui pasager iar, pe zborurile unde gradul de încărcare permite, echipajul va supraveghea distanţarea locurilor între pasageri. Wizz Air va continua programul său de curăţenie zilnic strict, aeronavele fiind dezinfectate în timpul nopţii, în conformitate cu indicaţiile oficiale”, notează operatorul aerian.