Deschiderea are loc la mai puţin de o săptămână de la lansarea brandului în Ploieşti, unde a fost deschis primul magazin Homelux. Compania comercializează articole de mobilă, decoraṭiuni, covoare, corpuri de iluminat, textile de casă şi electrocasnice, produse menite să îmbunătățească confortul şi designul caselor. 

Al doilea magazin Homelux cu o suprafaţă de 5.000 mp se deschide în locul fostului magazin Praktiker. După vânzarea reţelei Praktiker către Kingfisher, cumpărătorii au anunţat că închid unităţile din Focşani, Bacău şi Ploieşti. Două dintre ele au fost deja înlocuite cu noul brand al lui Omer Susli.

,În cele câteva zile de la deschiderea magazinului din Ploieşti şi a platformei e-commerce Homelux.ro, am obţinut rezultate bune, ceea ce ne încurajează  să ne urmăm planul de expansiune  propus, de a ajunge la 20 de unităţi în următorii cinci ani’’, a declarat Omer Susli,  CEO Homelux.

Magazinul din Ploieşti are o suprafaţă dublă şi a presupus o investiţie de circa 15 mil. euro, potrivit informaţiilor anunţate anterior de investitor.

Magazinele pun la dispoziţia clienţilor produse pentru amenajarea casei şi o gamă largă de servicii personalizate pe nevoile clienţilor, cum ar fi: transportul cumpărăturilor la domiciliu, credit direct în magazin, cardul cadou Homelux, confecṭionare perdele, plata produselor în rate şi cardul de fidelitate Homelux, prin care clienţii primesc 5% din valoarea cumpărăturilor, pentru a-i folosi la următoarele cumpărături.