Succesul se sărbătorește în familie. Businessul trece la o nouă generație. Președintele Jidvei, Claudiu Necșulescu, le-a predat ștafeta fiicelor lui, Ana și Maria. Cele două sunt implicate total în afacere. Ana se ocupă de partea de marketing a companiei, în timp ce Maria coordonează departamentul de vânzări.

Mezina familiei a anunțat noua campania de comunicare „Primul loc e doar primul pas”.

„Este un manifest, este esența tuturor lucrurilor în care noi credem, a valorilor în care ne regăsim și care ne inspiră în fiecare zi, a oamenilor care ne sunt mereu alături și pe care astăzi îi celebrăm”, a spus Ana Necșulescu.

„Noi nu visăm la primul loc, noi visăm la ce e după!”, a mai adăugat Ana.

Aceasta i-a dat cuvântul Mariei, care a vorbit despre valorile unei familii: iubire, loialitate și respect.

„O familie se bazează pe iubire, iar acest lucru se regăsește în cadrul societății noastre prin grija pe care o purtăm fiecărui membru al echipei în orice moment important din viața acestora. O familie nu poate supraviețui fără existența loialității. Am observat de-a lungul timpului un grad foarte ridicat de devotament al membrilor echipei față de companie și vreau să profit în această seară să le mulțumesc și să îi asigur că vor avea parte tot timpul de sprijinul și de aprecierea noastră.”, a declarat fiica cea mare.

Maria Necșulescu a vorbit și despre consumatorii de vinuri și despre produsele pe care ei le oferă.

„O a treia valoare a familiei este reprezentată de respect, respect pentru consumatorii de vinuri, căror le-am oferit tot timpul produse de cea mai înaltă calitate, garantată prin toate investițiile pe care le-am făcut și vom continua să le facem, în oameni, plantații și tehnologii.”, a spus Maria.

Aceasta a declarat că nu există o altă cramă în România care să depășească Jidvei în ceea ce privește nivelul de investiții.

Un alt aspect important într-o afacere este colaborarea. Fiica cea mare a lui Claudiu Necșulescu susține că membrii unei familii trebuie sa colaboreze pentru ca familia să funcționeze, iar Jidvei a înțeles acest lucru și a tratat cu respect toți colaboratorii săi, făcându-și legături de durată.

În încheiere, Maria a vorbit despre încredere și despre preluarea afacerii.

„Vreau să vă asigur că împreună cu sora mea vom duce mai departe tot ce au realizat tatăl și bunicul nostru și sper să aveți încrederea că Jidvei este o companie orientată către viitor și că ea va fi prezentă în viețile noastre multe generații de acum încolo.”, a încheiat Maria Necșulescu.

Momentul a fost emoționant pentru președintele Jidvei, Claudiu Necșulescu.

„Sunt copleșit de emoție având în vedere că cele două fiice ale mele, pe lăngă prestația pe care au avut-o, și-au luat angajamentul de a continua bunul mers al acestui business. Îmi dau încredere și împlinire că lucrurile vor merge pe drumul pe care l-am pornit. De la eveniment a lipsit tatăl lui Claudiu Necșulescu, despre care fiul său a spus că și-ar fi dorit să fie prezent, dar nu s-a putut din motive obiective. Pentru mine familia Jidvei reprezintă foarte mult pentru că împreună am reușit să realizăm toate proiectele frumoase.”, a spus tatăl fetelor.

Deși compania sa este cel mai mare producător de vinuri, Claudiu Necșulescu nu a dorit niciodată să comunice acest mesaj, dar a dorit să vorbească despre munca depusă pentru a ajunge la acest nivel.

„A fost o luptă și o muncă continuă și pentru faptul că am ajuns aici chiar merită să o spun cu mândrie: Suntem cei mai mari producători de vinuri și, atenție, producător de vinuri care produce, care cultivă vița de vie și care produce struguri și produce vinul.”, a mărturisit acesta.

Întrebat cum își ține oamenii într-o perioadă în care se pleacă masiv din România, patronul Jidvei a spus: „Partea pecuniara este elementul cel mai important, în primul rând, dar prin atașamentul și prin deschiderea, și pot s-o spun cu toată credința, nu a existat om al Grupului Jidvei care să fi bătut la ușă mea cu o problemă și măcar să fi căutat, dar sigur de cele mai multe ori să găsim și soluție. Am investit foarte mult în ceea ce înseamnă sănătate, educație. Și revin la o idee fixă a mea, fără educație nu putem avea viitor. Avem grădinițe, avem studenți pe care-i sprijinim și ne dorim foarte mult ca investiția în educație să fie una continuă și sustenabilă.”

Președintele Jidvei a încheiat spunând că nu are dușmani, ci concurenți pe piața din România.

„Concurenți, dușmanii au dispărut!”, a spus Claudiu Necșulescu. Acesta a precizat că piața vinului este o piață onestă și a explicat ce înseamnă onestitatea pentru el: „Onestitatea e cea mai importată și se referă la a putea să te uiți în ochii fiecăruia fără a fi obligat să pleci privirea.”.

Întrebat dacă afacerea sa va trăi în acest spațiu din care toți vor să plece, Claudiu Necșulescu a spus că va trăi cu certitudine, altfel nu ar fi facut eforturi și nu și-ar fi adus fetele acasă.

Patronul Jidvei a mărturisit că și-a pus problema de a vinde, dar fiicele sale l-au împiedicat.

„Mi-am pus problema dacă n-ar fi bine sa vindem, iar cele două fete erau lângă mine, le-am propus această variantă și a fost o reacție simultană, total spontană: Nici să nu te gândești.”, a spus președintele Jidvei. În cazul în care se va întâmpla acest lucru, decizia va fi a fetelor, a adăugat președintele Jidvei.