În urmă cu 20 de ani, Schulz a devenit parte din echipa Mercedez-Benz, iar parcursul său profesional a inclus atribuții în mai multe țări. În ultimii ani, a fost responsabil de activitățile de Sales & Marketing din Vietnam și Thailanda şi, din 2016, a ocupat funcția de Head of Product & Marketing, Mercedes-Benz Korea.

„Sunt mai mult decât bucuros să îi urez bun venit lui Martin Schulz la conducerea Mercedes-Benz România și sunt convins că know-how-ul său complex va avea o contribuție esențială în atingerea unor noi etape de succes pe piață”, a declarat Matthias Lührs, Head of Region Overseas Mercedes-Benz Cars. „Experiența vastă și calitățile de lider ale lui Philipp au jucat un rol deosebit de important în construirea unei moșteniri impresionante pentru companie în România. Îi sunt recunoscător pentru angajamentul și performanța dovedite și sunt convins că abordarea lui colaborativă va aduce rezultate de succes în Singapore și Asia de Sud-Est”, a adăugat Matthias Lührs.

„Sunt foarte încântat să mă alătur echipei Mercedes-Benz România și, împreună, să continuăm consolidarea poziției Mercedes-Benz pe piață și să ducem mai departe munca excepțională cu care i-am obișnuit pe clienții și partenerii noștri. Portofoliul de produse și servicii inovatoare ne oferă cele mai bune premise în stabilirea unei fundații puternice pentru mobilitatea viitorului, precum și în menținerea celor mai înalte standarde de calitate pentru clienții români”, a mai spus Martin Schulz.

După ce și-a început cariera în rețeaua de retail a Daimler în 1999, traseul profesional al lui Philipp Hagenburger include funcții remarcabile, precum: Head of Customer Services în Augsburg (Germania, 2004) și România (2009), CEO și Președinte al Mercedes-Benz Egipt (2012-2016), apoi CEO și Președinte al Mercedes-Benz România, de la începutul lui 2016.

„Pentru mine, acești trei ani au însumat realizări semnificative pe plan profesional și personal. 2018 a fost al șaselea an consecutiv în care Mercedes-Benz a fost lider pe segmentul autoturismelor premium în România. Sunt recunoscător echipei de profesioniști cu care am lucrat, a cărei determinare și implicare au contribuit la atingerea unei cote de piață de 44,3% în segmentul premium principal de Passenger Cars, în anul precedent. Aștept cu nerăbdare noile provocări și îi doresc lui Martin mult succes în noul său rol”, a spus Philipp Hagenburger.

Martin Schulz a contribuit semnificativ la construirea poveștii de succes a Mercedes-Benz Korea în ultimii ani, iar acum va continua consolidarea poziției Mercedes-Benz în România, începând cu iunie 2019.