Trofeul de aur a fost câștigat pentru campania de relații publice „The Chronicler”, înscrisă în categoria Jewellery & Watches, pe care agenția a realizat-o pentru clientul Rafael & Sons Diamonds & Jewellery, producător de bijuterii cu diamante.

Campania “The Chronicler”, care o are în prim plan pe Monica Bîrlădeanu, ambasadorul mărcii de diamante, iar ideea care a stat la baza campaniei este aceea de a lăsa diamantele să vorbească.  Actriţa Monica Bîrlădeanu a fost aleasă, odată cu această campanie, noua imagine Rafael & Sons.

World Luxury Award este cea mai înaltă distincţie ce recunoaşte excelenţa în creativitatea din comunicarea brandurilor de lux, din categorii precum Cars & Yachts, Fashion & Style, Parfum & Cosmetics, Beverages & Food, Bank, Insurance & Credit Card, Hotels & Holidays etc. Juriul, constituit din reprezentanți ai celor mai imprtante agenții de comunicare din lume,  Publicis,  Ogilvy, Young&Rubicam, Draftfcb și altele, a evaluat înscrierile din cele 15 categorii.

Pe lista câştigătorilor de anul acesta ai World Luxury Award se mai află branduri ca Armani, Audi, BMW, Diesel, Martini, Mercedes, Montblanc, Paco Rabanne, Porsche, Yves Saint-Laurent, Waldorf Astoria.

Saatchi & Saatchi PR activează independent în cadrul grupului Centrade Inc. Echipa Saatchi & Saatchi PR a fost prima echipă de consultanţi de relaţii publice care a făcut parte dintr-o agenţie de comunicare full service. Portofoliul recent al agenţiei include branduri precum: Rafael & Sons, AFI Palace Cotroceni, Lego, Next, Lee Cooper, Franke, Şcoala Americană Internaţională din Bucureşti, Gealan, Pinum, Roman Copper Corp., Alpha Bank, AXA, Comisia Europeană, Ovidiu Rom, Junior Achievement România.

World Luxury Award, desfăşurat în Monte Carlo, Monaco, este un forum independent, dedicat îmbunătăţirii standardelor de excelenţă în creativitate şi un Think Tank pentru dezvoltarea unor tehnici de prognoză, necesare în comunicarea, businessul şi designul bunurilor de lux. Organizat împreuna cu AdForum, locul de întâlnire al comunității din advertising, World Luxury Award îi încurajează pe cei care împărtăşesc acelaşi obiectiv: acela de a îndeplini şi mai bine visele.