Deschisă în parteneriat cu Team Academy din Olanda, una dintre cele mai importante școli internaționale de antreprenoriat, The Entrepreneurship Academy aduce în România un nou model educațional universitar implementat cu succes și în Finlanda, Franța, Germania, Marea Britanie, Spania, Ungaria, Argentina și Peru, cu rezultate extraordinare: 91% dintre absolvenții acestui model educațional au un loc de muncă în primele 6 luni după absolvire, iar 47% au un business sustenabil la 2 ani după absolvire. 

„Modelul educațional se adresează absolvenților de liceu care vor să învețe la facultate nu doar teorie, ci și cum să-și folosească cunoștințele în mod practic, în dezvoltarea propriei companii. Ne propunem să creștem în studenții noștri autonomia, curajul și responsabilitatea, ingredientele esențiale ale spiritului și succesului antreprenorial”, a spus Cosmin Alexandru, Decan al The Entrepreneurship Academy.

Prezent la eveniment, Peer Stoop, Chief Learning Officer la Team Academy Olanda, a menționat că „a fi antreprenor e o profesie care se învață, dar nu într-o sală de clasă, ci prin practică. Și pentru că am descoperit că avem aceleași valori cu The Entrepreneurship Academy, am considerat firesc să ne unim forțele și să aducem împreună în România un model educațional de succes.”

Până acum, fondul de burse a atins valoarea de peste 270.000  euro/4 ani, cuantumul fiecărei burse variind între 1.500, 3.000 și 5.000 de euro. Pe lângă susținerea activității, ING, partener fondator al The Entrepreneurship Academy, a pus la dispoziție primul fond de burse EA, oferind 10 burse antreprenoriale /4 ani, în valoare de 60.000 euro.

„Romania are un potențial imens de a inova și de a crea antreprenori valoroși. Prin bursele ING vrem să oferim studenților șansa nu doar de a studia și de a-și crea propriul start-up, ci și de a eșua. Pentru un antreprenor, eșecul este esențial în dezvoltarea sa. Susținem cu mândrie astfel de oportunități de învățare, ca Entrepreneurship Academy”, a menționat Michal Szczurek, CEO ING.
În plus, NN oferă 5 burse de solidaritate în valoare de 100.000 euro/4 ani. „Investim cu încredere într-o generație de tineri viitori antreprenori care, cu certitudine, e privilegiată că are acces la un model educațional care accelerează pregătirea lor pentru contactul cu lumea reală a business-ului. Și ce merită să știe această generație e că măsura succesului viitor e întotdeauna dată de modul în care ne raportăm la privilegii”, a spus Marius Popescu, CEO NN. „Noi, NN, am ales să ne raportăm la privilegiul de a fi prezenți într-o piață cu potențial crescut de ascensiune prin a le pune la dispoziție studenților resurse care să-i ajute să genereze la rândul lor oportunități pentru cei din jur”, a adăugat acesta.

De asemenea, antreprenorii care susțin cu burse și mentorat primii 17 studenți deja admiși sunt: Radu Atanasiu (Maastrich School of Management), Adrian Țuluca (Managing Director la Propaganda), Felix Tătaru (Președinte GMP Group), Felix Pătrășcanu (fondator Fan Courier), Mihai Marcu (Președinte MedLife), Adrian Florea (Managing Director Trend Consult Group), CEO Club, B-Team.

Admiterea pentru anul universitar 2016/2017 este deschisă pe website-ul oficial până la mijlocul lunii august și constă într-o aplicație on-line și o zi intensă de lucru pe un brief al unei companii reale, în echipe, cu un team coach, după modelul de învățare de zi cu zi din facultate.

Pe parcursul celor 4 ani de studiu, studenții antreprenori își vor lansa și crește propriile companii cu îndrumarea unor experți, antreprenori și oameni de afaceri de renume precum: Florin Ilie – Head of Financial Markets Sales al ING Bank în Romania, Adrian Stanciu- Associated Dean, Knowledge and Leadership la Maastricht School of Management Romania (MsM); Steven van Groningen – CEO Raiffeisen Bank, Cosmin Alexandru – decan al The Entrepreneurship Academy, Ilinca Păun – Managing Director Colliers International Romania, Dora Surugiu-Kocsolade – Chief Learning Officer Entrepreneurship Academy și Managing Director MsM, Alexandru Ghiță și Bogdan  Kochesch – Educativa Group, Oana Țoiu – Antreprenor Social Global Shaper la World Economic Forum și Sergiu Neguț – Antreprenor și Associate Dean la Maastricht School of Management, iar lista este în continuă creștere. Workshop-urile, temele și examenele vor fi axate pe dezvoltarea afacerilor studenților: marketing, vânzări, management financiar, team management, storytelling, ethics & business, planificare, etc..

În același timp, anual, studenții vor avea parte de călătorii de studiu în Amsterdam, în Silicon Valley și în Brazilia sau China. De asemenea, ei își vor pregăti și susține lucrarea de licență în Amsterdam, Olanda. La finalul facultății, ei vor avea propria lor companie deja înființată și un set de abilități ce pot fi dezvoltate doar în afara sălilor de curs clasice: atitudine antreprenorială, responsabilitate și capacitatea de a-și transforma ideile în realitate.

Taxa de școlarizare pentru studenții care-și vor începe studiile în luna septembrie 2016 este 6.500 euro pe an, timp de 4 ani.

Te-ar putea interesa și: