Mai important, compania a reuşit sa depăşească, în mod consistent („double digit”), vânzările aferente primului trimestru din anul 2008, cel mai bun al firmei de până acum şi un an de reper pentru toată industria de profil.

Creşterea se datorează în primul rând relansării Antrefrig, dar şi vânzărilor obţinute de celelalte categorii de produse ale companiei – pate-urile şi conservele de carne Hamé şi produsele de import: conserve de peşte şi de fructe. Gama de produse Hamé se diferenţiază prin reţete şi ambalaje moderne, cu gramaje adaptate noilor nevoi de consum induse de criză dar, în special, adaptate omului modern, cu nevoi de diversificare a micului dejun.

“Faptul că produsele noastre – fabricate în România – sunt într-o măsură tot mai mare apreciate de consumatori ne dă convingerea că valorile pe care Hamé şi le-a asumat, de brand modern şi inovator, preocupat de nutriţia omului modern dar în acelaşi timp cu respect pentru specificul local, sunt  în concordanţă cu aşteptările tot mai ridicate ale unei pieţe oricum foarte pretenţioase, cum este cea românească”, declară Marcela Mitáčková, Marketing and Development Director, Hamé Holding.

Brandul românesc Antrefrig a fost preluat în anul 2007 în portofoliul Hamé România.