„Noi oferim o paletă largă de variante clienţilor noştri dar remarcăm o orientare a acestora către achiziţionarea de autoturisme cu motorizări până în 2000 cc din segmentul berline, compacte şi crossover. Vindem bine modele BMW, Mercedes, Volvo, Audi, Volkswagen, Skoda etc. Vindem şi Mazda, Lexus sau Toyota, dar mai puţin. Piaţa este însă în transformare şi simţim un interes mai ridicat al clienţilor noştri către maşinile hibride sau electrice şi o creştere a ponderii maşinilor pe benzină faţă de anii trecuţi. Segmentul de clienţi cărora ne adresăm caută, în general, maşini cu preţuri între 10.000 şi 30.000 euro net”, a declarat Andreas Bracaci, director vânzări Leasing Automobile, citat de Wall-street.ro.

Deşi bugetul mediu pentru achiziţia unui autoturism este de 15.000 euro, există cerere şi pentru maşini de patru ori mai scumpe. Cele mai exclusiviste autoturisme pe care le-a comercializat dealerul auto au fost Maserati Quattroporte, Tesla S P85, Range Rover Velar, Range Rover Vogue cu preţuri de peste 60.000 euro fără TVA.

Leasing Automobile deţine patru showroom-uri în România: Bucureşti, Cluj-Napoca, Arad şi Galaţi, unde este şi sediul central. Peste câteva săptămâni, dealerul de maşini va inaugura un nou showroom în Otopeni.

„Oferim livrare gratuită oriunde în România. De aceea, pentru noi, nu este relevantă distribuţia geografică a vânzărilor pe showroom-uri. Observăm însă, în distribuţia geografică a clienţilor noştri, o concentrare a acestora în zonele cu potenţial economic mai ridicat. În mometul de faţă avem câteva sute de autovehicule în stocul intern, importate deja şi disponibile imediat. Mai avem şi câteva sute de autovehicule în proces de import sau la partenerii noştri din străinatate care doresc să le comercializeze în România”, a adăugat Andreas Bracaci.

Dearul de maşini are în plan deschiderea de noi showroom-uri în ţară, după ce va fi inaugurat cel din Otopeni.

Andreas Bracaci mai spune că este destul de greu să găseşti oameni potriviţi în industria auto.

Leasing Automobile are în plan să ofere servicii conexe domeniului auto şi chiar pentru alţi dealeri de maşini noi sau rulate.