Cu ocazia lansării noului model Ghost, Torsten Muller-Otvos a transmis că cererea este „mai mult sau mai puţin la nivelul normal” în Asia, Europa şi Orientul Mijlociu, potrivit bbc.com

Prețul la care va fi comercializat

Rolls-Royce Ghost va fi comercializat în Marea Britanie la preţul de 250.000 de lire sterline (332.617 dolari), care este mai ridicat decât preţul unei locuinţe medii, care este de 231.855 de lire. În Statele Unite, automobilul va costa probabil 311.000 de dolari.

Trebuie menționat că vânzările de automobile ale Rolls-Royce au scăzut cu 30% în prima jumătate a anului. Însă, conform celor spuse de Muller-Otvos, situaţia se îmbunătăţeşte pentru companie.

Rolls-Royce, care concurează cu Bentley şi Aston Martin, a anunţat că noul Ghost a fost reproiectat în totalitate.

„Noul Rolls-Royce Ghost este cel mai avansat Rolls-Royce de până acum din punctul de vedere ale tehnologiei. Combină pilonii brandului nostru într-un produs frumos, minimalist şi totuşi complex, care este în perfectă armonie cu nevoile clienţilor noştri şi în perfectă corelare cu vremurile”, a transmis Muller-Otvos într-un comunicat.

De asemenea, într-un video promoţional, Muller-Otvos afirmă că maşina, care este echipată cu un motor de 6,75 litri twin-turbo V12, este proiectată să „şoptească”, nu să „ţipe”.

Pandemia a influențat major vânzările de automobile din SUA

Vânzările de automobile ale Toyota, Honda, Hyundai, Kia, Subaru şi Mazda au suferit puternice scăderi în august în SUA, de circa 20%, în timp ce sectorul încearcă să îşi revină în urma efectelor pandemiei de COVID-19, informează agenţia EFE, citată de agerpres.

Cei trei principali producători auto americani, General Motors (GM), Ford şi Fiat Chrysler (FCA), împreună cu alte companii precum Nissan şi Volkswagen, au renunţat să mai publice datele privind vânzările lunare şi o fac doar trimestrial.

În ceea ce privește estimările analiştilor din domeniu, aceștia semnalează că vânzările de automobile noi au avut o scădere de circa 20% în august atât din cauza unor factori macroeconomici, precum nivelul ridicat al şomajului şi scăderea încrederii consumatorilor, precum şi a altor factori specifici sectorului, cum ar fi reducerea stimulentelor şi faptul că numărul de zile de vânzări a fost mai mic comparativ cu august 2019.

Grupul japonez Toyota, format din mărcile Toyota şi Lexus, a anunţat că vânzările sale din luna trecută s-au diminuat cu 22,7 % şi s-au situat la 191.841 autovehicule. În primele opt luni ale acestui an vânzările grupului au scăzut cu 22%, la 1.255.101 unităţi.

Pe mărci, Toyota a avut o scădere de 24,6 % faţă de august 2019, în timp ce Lexus, marca de lux, a consemnat o reducere de 9,5%.

La rândul său, grupul Honda a vândut în august 135.925 autovehicule, cu 21,9% mai puţin ca în urmă cu un an. Marca Honda a avut vânzări cu 23% mai mici (122.278 autovehicule), în timp ce Acura a înregistrat o scădere de 8,8 %, la 13.647 autovehicule vândute.