”Am urmat întotdeauna o politică de achiziții axată pe sortiment local, astfel că reușim să oferim în rețea peste 51% produse din România. Suntem în permanență interesați să extindem colaborările cu producătorii autohtoni de legume și fructe”, spune Ionuț Parfente, director Achiziții Legume Fructe, Kaufland România. 

 Potrivit acestuia, compania a demarat și programe prin care ajută producătorii români să se dezvolte, cum este și programul GLOBALG.A.P sau târgurile de bunătăți românești, care se organizează gratuit în parcări. 

Anul trecut, Kaufland România a raportat o cifră de afaceri de 9,691 miliarde lei (2,134 miliarde euro) și și-a menținut locul întâi pe piața de retail din România.

Astfel, în 2016, contribuţia Kaufland la bugetul de stat al României a fost de peste 640  milioane lei (peste 140 milioane euro), reiese dintr-un comunicat de presă. Kaufland România are în prezent o reţea locală de 115 hipermarket-uri şi a încheiat anul 2016 cu un număr de 112 magazine.