Renault se aşteaptă la un declin al vânzărilor între 3% şi 4% în acest an. În iulie, compania abandonase deja obiectivul de a obţine în 2019 o creştere a veniturilor înainte de efectele cursului de schimb, anunţând că se aşteaptă ca nivelul vânzărilor să fie similar cu cel înregistrat în anii precedenţi.

„Din cauza mediului economic mai puţin favorabil şi a cerinţelor autorităţilor de reglementare, care necesită majorarea costurilor, grupul Renault şi-a revizuit estimările”, se arată într-un comunicat al companiei.

Renault a precizat că-şi va reevalua obiectivele pe termen mediu, care fac parte din planul strategic pentru perioada 2017-2022, dar nu a oferit detalii suplimentare.

În trimestrul trei din 2019, vânzările Renault au scăzut cu 1,6%, la 11,3 miliarde de euro (12,6 miliarde de dolari). Din grupul auto francez fac parte mărcile Renault, Dacia, Lada, Alpine, Renault Samsung Motors şi Jinbei Huasong.

Pentru 2019, grupul Renault estimează că piaţa mondială ar urma să înregistreze o contracţie de 1,6%.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.