‘Mai multe decizii urmează să fie anunţate de Renault în privința segmentului de vârf’, a declarat Arnaud Montebourg într-un interviu comun acordat BFM-TV, RMC şi Le Point. ‘Cred că Renault va crea patru modele pe segmentul premium deoarece au decis să intre în forţă pe acest segment’, a adăugat ministrul francez, citata de Reuters.
Un purtător de cuvânt de la Renault a refuzat să facă comentarii cu privire la declaraţiile lui Arnaud Montebourg, adăugând doar că singurul anunţ pe care grupul l-a făcut până acum cu privire la vehiculele sale din segmentul de vârf este noua generaţie a modelului Espace, care va fi lansată în 2014. ‘În perioada următoare, paşii importanţi sunt Clio 4 şi Zoe’, a mai spus purtătorul de cuvânt.
Cea de a patra generaţie a modelului Clio este prima creaţie completă a noului şef de design Laurens van den Acker, angajat de Renault de la Mazda. Zoe este un automobil electric pe care Renault are de gând să-l lanseze pe piaţă până la finele acestui an.
În luna iunie a acestui an directorul operaţional de la Renault, Carlos Tavares, a declarat că Renault analizează adăugarea altor două mărci la portofoliul actual de branduri, compus în prezent din Dacia şi Renault. Potrivit planului prezentat de Tavares, Renault ar urma să aibă un portofoliu compus din patru mărci: Dacia, cu automobile ieftine, Renault, marcă care oferă mai multe opţiuni decât maşinile low cost, Alpine – brandul sport al grupului, şi brandul Initiale Paris pe segmentul de lux. În prezent, Renault nu deţine mărci premium.
În România, Renault are 17.500 de angajaţi, iar masa salarială este de 300 milioane euro pe an. Principalele entităţi ale Grupului Renault în România sunt Uzinele Dacia de la Mioveni, centrul de inginerie Renault Technologie Roumanie, direcţia comercială Renault Commercial Roumanie şi Matriţe Dacia.
Sursa: Agerpres