Dintre noile magazine, 12 sunt în format Standard, 10 în format City și tot atâtea în format Loco. Magazinul din Botoșani are o suprafață totală de 408 mp, sala de vânzări fiind de 286 mp.

În același format se deschide și cel din Iași, cu o suprafață totală de 276 mp, din care suprafața de vânzări este de 181 mp. De asemenea, magazinul din Independența, judetul Galați, va funcționa în format Loco, pe o suprafață totală de 295 mp, iar sala de vânzări măsoară 200 mp.

În comuna Fărcașele, jud. Olt, se va afla tot un magazin în format Loco, ce măsoară 363 mp, din care sala de vânzări este de 226 mp.

 Magazinele din Buhuși, Huși, Turnu Măgurele și Constanța se deschid în format Standard.
 
 Astfel, cu magazine prezente în 368 de localități și o echipă care se apropie de 13.000 de oameni, Profi devine rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din Romania.

În urmă cu un an, Polish Enterprise Fund VI (PEF VI), un fond de private equity administrat de Enterprise Investors (EI), a anunţat semnarea unui acord de vânzare a 100% din acţiunile Profi Rom Food, într-o tranzacţie ce se situează la peste jumătate de miliard de euro