Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Turism

RECORD! 100.000 de euro pentru o vacanță. Cine sunt românii care au cumpărat-o

Autor: | | 0 Comentarii | 2096 Vizualizari

În timp ce foarte mulți români fac eforturi financiare să-și cumpere un apartament, alții sunt dispuși să plătească până la 100.000 de mii de euro pentru zece zile de vacanță.

Nu de puţine ori, în portofoliul marilor agenţii de turism ies la iveală sejururi la care turiştii români cu venituri medii nu pot decât să viseze. De pildă, cea mai scumpă vacanţă vândută de Happy Tour anul acesta a fost în Turcia. Șapte adulţi cu trei copii au ales o vacanţă de zece zile la Resort Regnum Carya de 5 stele (vilă), all inclusive, în luna august, pentru care au plătit 100.000 de euro. 

De altfel, destinaţiile din Turcia şi cele din Grecia se află printre cele mai vândute vacanţe. Totodată, potrivit lui Javier Garcia del Valle, CEO Happy Tour Group, se vând foarte bine şi vacanţele la Disneyland Paris, Dubai, Tel Aviv (circuit Israel). Cererea pentru Dubai a crescut mult în ultimii ani, mai ales că este o destinaţie ideală când în România este frig. ”Vacanţele au devenit mult mai accesibile şi datorită faptului că au fost lansate foarte multe zboruri între destinaţii, în special zboruri ale companiilor aeriene low-cost. Spre exemplu, city break-urile în Europa sunt o opţiune puţin costisitoare de a merge în vacanţă, iar destinaţiile de sejur sau circuit ca Dubai şi Israel sunt din ce în ce mai accesibile, în unele cazuri mai accesibile decât unele sejururi în Europa”, a declarat pentru Capital Javier Garcia del Valle.

Pentru 2017, acesta a spus că Happy Tour Group îşi va menţine trendul de creştere de 10%, ceea ce înseamnă că se aşteaptă la un volum de vânzări de aproximativ 60 milioane de euro. Creşterea este susţinută de dezvoltării accelerata a segmentului de business travel, a diviziei de MICE şi a dezvoltării parteneriatului cu Disneyland Paris.

 ”Divizia de business travel este motorul Happy Tour Group şi reprezintă 65% din întreg business-ul. Cei mai mulţi clienţi activează în domenii precum servicii medicale, energie, consultanţă, retail, pharma, IT. Divizia de turism online reprezintă 5% din totalul vânzărilor, fiind în creştere de la lună la lună. Vorbim totuşi de o creştere organică deoarece nu suntem o agenţie specializată în online, însă tot mai mulţi români sunt deschişi să plătească vacanţe prin intermediul portalului”, a mai spus Javier Garcia del Valle.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.