Cea mai bună campanie integrată a fost declarată "Ziua Bărbatului 2007-2011" pentru brandul Bergenbier, a agenției Leo Burnett Group. La categoria online, marele câștigător a fost Propaganda cu "Prima piesă de teatru pe Facebook" pentru Undercloud.
Leo Burnett Group a plecat acasă și cu premiul pentru cea mai bună campanie pentru televiziune, pentru  Altex, cu spoturile "Batman” și „Starwars". Premiul pentru campanii la categoria Best Radio a fost primit de Publicis pentru campania realizata pentru Poliția Capitalei , "Text Kills". Premiul Best Print nu a fost acordat.
Premiul special pentru campanii integrate în 2011 a fost câștigat de agentia Graffiti BBDO Bucharest, pentru campania "Pepsi Cola". În competiție au fost înscrise 23 de agenții și peste 600 de lucrări.
În total, 15 agenții au obținut 70 de premii. Agențiile care au urcat pe scenă sunt: Gavrilă&Asociaţii, GMP Advertising, Graffiti BBDO Bucharest, Grey-G2 România, Leo Burnett Group, Lowe&Partners, Next Advertising, Odyssey Communication, Ogilvy Group România, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis, Right Media, Saatchi & Saatchi România și Webstyler.
Sectiunile de produse și servicii unde au fost cei mai mulți premianti sunt: Fast Moving Consumer Goods (bunuri perisabile – Mâncare & Băuturi, cu 21 de premii, Artă, Cultură, Media & Entertainment, în care au fost premiate 17 lucrări și Fast Moving Consumer Goods – Cosmetică, Înfrumusetare, Farma & Casnic și produse pentru îngrijirea animelelor, cu 7 premii. Cele mai premiate branduri ale serii au fost: Altex, Antipa, Bergenbier, Bucegi, Furazolidon, Prigat, Rienergy, Timisoreana și Western Union.

<iframe src=”http://www.youtube.com/embed/nDaeH1jmjVY” width=”420″ frameborder=”0″ height=”315″></iframe>l

<iframe src=”http://www.youtube.com/embed/-fWP2aV6TR4″ width=”420″ frameborder=”0″ height=”315″></iframe>