Acesta susține că în 2017, Guvernul a inițiat un proiect de lege prin care România își majoră participația la o banca cu sediul la Moscova. Ce ar fi fost cu această bancă?

Este vorba despre Banca Internațională de Investiții. Vezi aici stirea!

Senatorul susține că aceași bancă, controlată direct de Puțin, se pare că este în procedura de achiziționare a unui pachet important de acțiuni în grupul Digi 24..

În replică, Digi a trimis un comunicat în care neagă aceste speculații.

”Grupul Digi | RCS & RDS vă transmite poziția de mai jos, ca urmare a informațiilor preluate, azi, de o parte a mass-media, pornind de la o postare a unui senator român, pe o rețea de socializare:
Precizăm că referirile la Digi24 din postarea preluată și de o parte a mass-media sunt speculații total nefondate. Deși informațiile au fost, ulterior, retrase de pe contul autorului, considerăm ca fiind necesare clarificările de mai jos, pentru a preveni răspândirea unor neadevăruri în legătură cu anumite activități sau linii de business ale companiei noastre.
Digi24 este brandul televiziunii de știri care aparține Grupului Digi | RCS & RDS, fiind doar una dintre activitățile de media din portofoliul firmei românești RCS & RDS S.A. Nici RCS & RDS, nici postul Digi24 nu poartă discuții sau negocieri cu Banca Internațională de Investiții privind o eventuală tranzacție, contrar informațiilor din postarea politicianului român.
Orice speculație referitoare la operațiunile derulate de societatea noastră, filială a unei companii listate la Bursa de Valori București, ar putea fi interpretată drept o tentativă de manipulare și influențare a pieței de capital.
Ținând cont de cele de mai sus, îi solicităm domnului senator să publice prezenta poziție în aceleași condiții ca informația inițială și facem apel către jurnaliștii și publicul de bună credință să descurajeze diseminarea acestor speculații. ”, a precizat compania.

Te-ar putea interesa și: