Reţeaua Vodafone este prima din lume care a fost declarată în acelaşi timp  cea mai rapidă reţea mobilă potrivit testelor de viteză Ookla şi cea mai bună reţea din România, voce şi date, de auditorul independent P3communications. Niciun alt operator din lume nu a obţinut în acelaşi timp aceste certificări. 

Printre realizările lui Takkar se mai numără: 
– creşterea numărului de clienţi pentru trei ani la rând şi creşterea veniturilor din servicii în ultimii trei ani. 
– volumul de date a crescut cu 800% şi rata de penetrarea a smartphone-urilor a trecut de 60%.  
– traficul video în reţeaua Vodafone Romania a crescut semnificativ, fiind susţinut de calitatea reţelei, dar si de serviciile dedicate, precum serviciul de streaming video şi audio 4GTV+, lansat în parteneriat cu Netflix;
 – în ceea ce priveste serviciile de roaming 4G, Vodafone România este lider atât la nivel naţional, cât şi global. În cei trei ani de mandat, acoperirea serviciilor internaţionale de roaming 4G a crescut de la 4 la 111 ţări;
– echipa si mediul de lucru fac ca Vodafone România să fie unul dintre cei mai căutaţi angajatori din ţară. Anul acesta, Vodafone sărbătoreşte 20 de ani, iar 100 dintre angajaţi lucrează în companie încă de la înfiinţarea acesteia.

„România a fost a opta ţara unde am lucrat şi nu ştiam mai nimic înainte să vin aici. Cea mai mare provocare a fost concurenţa, care a fost mai mare decât mă aşteptam. Unul dintre lucrurile care o să-mi lipsească va fi internetul de mare viteză. Odată ce ajungi în România, nu trebuie să îţi mai faci griji din acest punct de vedere”, afirmă Takkar. 

Ca CEO, Ravinder Takkar a preferat să investească în reţea, în 4G, în îmbunătăţirea experienţei clienţilor. „Am preferat să le dăm clienţilor abonamente mai bune, roaming mai bun, să investim mai puţin în festivaluri de muzică sau concerte şi alte activităţi. Anul trecut am oferit timp de şase săptămâni internet gratuit la metrou utilizatorilor din toate reţelele. Pentru mine acela a fost un mijloc foarte bun de a le mulţumi clienţilor. Pentru mine are mai mult sens o astfel de campanie, are un impact mai mare asupra clienţilor, decât să sponsorizăm un eveniment. La finele zilei dacă mergi la un festival unde scrie că este sponsorizat de Vodafone, oare are vreo valoare pentru tine”, explică Takkar.  

 

Legat de relaţia cu autorităţile, CEO-ul ar fi dorit mai multă stabilitate şi predictibilitate. „În trei ani de mandat am schimbat 7 miniştri de Comunicaţii. E dificil să ai o relaţie pe termen lung mai ales că industria noastră e bazată pe infrastructură şi ai nevoie de suportul ministerului, al arbitrului telecom”, a mai spus Takkar. 

Ravinder Takkar va prelua funcția de Președinte al Vodafone Group Services, Regional Business Development,rol în care va fi responsabil de reprezentarea intereselor Vodafone în India și de dezvoltarea business-uluiîn regiunea Africa, Orientul Mijlociu și Asia Pacific (AMAP). 
Locul lui va fi luat de Murielle Lorilloux, CEO al Vodacom din Republica Democrată Congo (RDC), începând cu 1 septembrie 2017.