Pro TV a ieșit pe primul loc în audiențe cu emisiunea Visuri la Cheie.  În plus, au înregistrat o medie de 1,5 milioane de privitori din toată țara, în fiecare minut.

De asemenea, Antena 1 și Kanal 2 au concurat pentru locurile doi și 3.

Însă,  Kanal D, cu o medie de un milion de telespectatori din toată țara, în fiecare minut a ieșit pe locul doi, în timp ce Antena 1 a fost pe locul trei.

Antena 1 a fost pusă pe locul 2 de publicul tânăr.

În cursa pentru locul 1, celelalte posturi au difuzat:

Kanal D – Lacrimi la Marea Neagră (20:00)
Antena 1 – Sacrificiul (20:00)

Audiențele posturilor TV, aseară, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30):

NAȚIONAL

Pro TV a obținut locul 1 cu emisiunea prezentată de Dragoș Bucur, Visuri la cheie și a scos o medie de 1,5 milioane de telespectatori în fiecare minut, aseară.

Kanal D a fost pe locul doi, cu o parte din serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră și a avut o medie de un milion de telespectatori pe minut.

Antena 1 s-a clasat pe locul 3, însă aproape de Kanal D. Postul Intact a avut o parte din serialul Sacrificiul pe interval.

URBAN

Primele trei clasate au rămas aceleași: Pro TV, Kanal D și Antena 1.

Pro TV a avut o medie de 800.000 de privitori pe minut, cu emisiunea Visuri la cheie.

Kanal D, pe locul doi, a avut aproxiamativ jumătate de milion de telespectatori pe minut.

Antena 1 de pe locul trei, cu aproape 470.000 de urmăritori în medie.

COMERCIAL

Liderul rămâne tot la Pro TV cu emisiunea Visuri la cheie având aproximativ 420.000 de telespectatori pe minut.

Antena 1 a întrecut Kanal D pe acest segment cu o medie de 200.000 de privitori pe minut.

Kanal D a trecut pe locul trei, iar pe intervalul Visuri la cheie a avut o medie de 170.000 urmăritori în medie, pe minut.

Audienţa posturilor TV miercuri, 25 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 25 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30-22.30), în mediul URBAN:
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 25 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL: