Românii au înclinat, în luna noiembrie, să privească emisiunile de la Pro TV cât și Antena 1. Motiv pentru care cele două posturi de televiziune și-au împărțit podiumul în topul celor mai urmărite emisiuni de divertisment.

Pro Tv a reușit să întreacă Antena 1 în ceea ce privește cea mai urmărită emisiune a lunii noimebrie. Visuri la Cheie a reușit performanța de a obține cele mai bune cifre de audiență pe toate cele trei targeturi: național, urban, comercial (publicul tânăr). 

Potrivit datelor furnizate de paginademedia, Antena 1 a stat mereu aproape cu Chefi la cuțite. Emisunea în cauză a fost a doua cea mai urmărită emisiune a lunii noiembrie, la nivel național și pe publicul comercial. Chefi la cuțite, un show produs de Mona Segall, a obținut audiențe peste show-uri precum Vocea României.

Ce s-a întâmplat la nivel național

Visuri la cheie a fost cea mai urmărită producție din România, în luna noiembrie. Fiecare ediție  a avut o medie de 1,5 milioane de telespectatori, la fiecare ediție.

Chefi la cuțite de la Antena 1 a avut în fiecare ediție o medie de peste 1,4 milioane de telespectatori.

A urmat emisiunea „Ce spun românii”, prezentată de Cabral, care a avut peste 1,3 milioane de persoane pe ediție.

Cum au stat lucrurile în urban

Visurile Pro TV s-au apropiat de 800.000 de telespectatori, media, la orașe. A urmat Vocea României, cu peste 760.000 de telespectatori, media pe ediție. Pe locul trei s-a aflat Chefi la cuțite, de pe Antena 1, cu cifre foarte apropiate de cele ale Vocii.

Ce a preferat publicul comercial

Visuri la cheie a avut, pe publicul tânăr, peste 400.000 de telespectatori. A urmat pe locul doi, Antena 1 cu Chefi la cuțite. Locul trei a fost ocupat de Vocea României.