Toyota Mirai, căci despre acest model este vorba, folosește tehnologia Toyota Fuel Cell System (TFCS) ce îmbină tehnologia pilelor de combustie cu cea hibridă. Aceasta include noile celule marca Toyota și rezervoare de hidrogen de înaltă presiune. Tehnologia TFCS este mult mai eficientă decât motoarele cu combustie internă – aceasta nu emite dioxid de carbon sau alte gaze poluante. Toyota Mirai are un design ușor de recunoscut, oferă o experiență unică de condus cu o manevrabilitate superioară datorită centrului de greutate coborât și dispune de o accelerație silențioasă, însă puternică, prin intermediul motorului electric. Mașina reprezintă o dovadă clară a angajamentului Toyota de a oferi soluții reale de mobilitate sustenabilă, în spiritul mesajului vizionar transmis prin campania Start Your Impossible.

Din nefericire, Mirai este doar o demonstarție de forță a Toyota pentru că modelul nu este și, nici nu va fi disponibil în curând pe piața de la noi din din cauza lipsei infrastructurii tipului de combustibil pe care îl folosește.

Tot la standul Toyota se găsește însă modelul Prius. Primul model hibrid de serie din lume, apărut în 1997, reprezentat la SIAB prin ultima generație a acestui a sa, redefinește şi astăzi standardul de excepție setat deToyota Hybrid, prin tehnologie avansată și design inteligent. Apoi, Toyota C-HR, cel mai nou membru al gamei Toyota Hybrid, afişează un design inovator, atletic, şi oferă o experiență inegalabilă de condus  prin răspunsul instantaneu al sistemului hibrid. Toyota C-HR este perfectă pentru cei care își trăiesc viața din plin.

„Ne bucurăm că anul acesta am reușit să integrăm viziunea noastră despre un viitor mai sustenabil prin intermediul noilor modele pe care le vom prezenta la SIAB 2018 și prin comunicarea inițiativei globale Start Your Impossible, care are rolul de a inspira oamenii de peste tot din lume și de a-i încuraja să îşi depăşească propriile limite. Vom continua să dezvoltăm soluții de mobilitate care să ofere libertate de mişcare  și vom face tot posibilul să facilităm accesul tururor la mobilitate individuală mai bună. Toyota consideră că, atunci când ai libertatea de a te mişca, orice este posibil”, a declarat Edit Corcoman Târcolea, director general al Toyota România.

Anul trecut, din dorința de a aduce un plus de emoție mărcii, Toyota a lansat TOYOTA GAZOO Racing ca brand în Europa. Participarea în cadrul competițiilor de motorsport s-a dovedit o modalitate excelentă de a ne testa limitele tehnologice și de a crea mașini tot mai bune pentru clienții noștri. În acest an, am repurtat deja un succes în cadrul acestor competiții: locurile 2 si 3 pentru echipa TOYOTA GAZOO Racing Africa de Sud la Raliul Dakar. În timp ce competiția este una extrem de dură, mai mult de 40% din vehiculele care au reușit să ajungă la final au fost marca Toyota. În WRC, de asemenea, după un start interesant al sezonului, cu performanțe foarte bune atât la ​​Monte Carlo, cât și în Suedia, TOYOTA a devenit producătorul numărul 2 în campionat.

 

Pentru a transmite și clienților Toyota din România emoția sporturilor cu motor, Toyota prezintă în cadrul SIAB 2018i o replică a monopostulului Yaris WRC și un simulator GT86.  Noul Yaris WRC dispune de un motor turbo cu injecție directă de 1.6 litri, ce dezvolă peste 300 de cai putere, în timp ce șasiul său a fost modelat prin tehnici avansate de simulare, testare și producție. 

Foto: Răzvan Vălcăneațu

Te-ar putea interesa și: