Potrivit serviciului de „streaming”, în ultima săptămână au crescut foarte mult vizualizările comparativ cu săptămânile anterioare, astfel încât HBO a egalat numărul accesărilor de la sfârşitul sezonului final al serialului „Game of Thrones” difuzat anul trecut şi una din producţiile cu cele mai multe vizionări în epoca televiziunii online, potrivit agerpres.ro

Oamenii se uite compulsiv la seriale

De asemenea, în aceste ultime zile „vizualizarea compulsivă de seriale” – concept prin care HBO se referă la vizionarea a peste trei sau patru episoade succesive – a crescut cu 65%, comparativ cu cele patru săptămâni anterioare.

A crescut de asemenea şi audienţa postului tradiţional HBO în SUA, la fel ca şi restul canalelor în această perioadă de izolare care afectează peste o treime din populaţia ţării.

Totuşi, în marea parte a SUA sau în alte ţări din America Latină sau Europa, HBO nu a înregistrat o creştere a numărului de abonaţi, astfel încât creşterea audienţei este pusă pe seama abonaţilor deja existenţi.

Serialele care oferă oamenilor o activitate

Noul sezon al serialului „Westworld”, lansat săptămâna trecută este conţinutul cel mai vizualizat pe HBO, alături de „Euphoria” care şi-a dublat cifrele.

Alte producţii care şi-au dublat numărul vizualizărilor au fost „Big Little Lies”, „Chernobyl”, „Game of Thrones” şi „His Dark Materials”.

Consumul masiv de conţinut online în timpul izolării la domiciliu din cauza COVID-19 a obligat totodată autorităţile să ceară unor platforme să îşi diminueze calitatea conţinuturilor pentru a nu supraîncărca reţelele.

Prin urmare, Netflix şi Amazon Prime Video au anunţat deja că vor adopta această măsură în aceste vremuri de carantină impuse de noul coronavirus.