Cognizant Softvision, lider global pe piața software, anunță lansarea de noi studiouri în România, consolidarea brandului și creșterea echipei din țară cu cel puțin 500 de angajați în 2019.

Compania își dezvoltă operațiunile din România pentru a răspunde unei cereri crescute pentru soluții de dezvoltare și transformare digitală utilizate de clienți de top din domeniul serviciilor financiare, asigurări, retail, turism, precum și alte industrii.

Planurile de creștere a echipei vizează recrutarea a cel puțin 500 de profesioniști în domeniul tehnologiei creative, până la finalul acestui an. Pe lângă extinderea echipei, divizia de Digital Engineering din cadrul Cognizant plănuiește lansarea de noi studiouri de design în zone cheie din București, Iași și Timișoara. Portofoliul global al Cognizant Softvision include clienți precum Groupon, Macy’s și Mozilla.

Cu o echipă formată în prezent din aproximativ 1.700 de profesioniști în domeniul IT în România, Cognizant este recunoscut drept unul dintre cei mai mari angajatori din domeniul tehnologiei din țară, compania clasându-se pe poziția a 19-a în „Top 100 de angajatori” realizat de Capital în iulie 2019, indiferent de domeniul de activitate.

România este un hub al rețelei globale Cognizant Softvision, ce cuprinde un portofoliu de peste 3000 de produse dezvoltate și profesioniști în domeniul IT și design care lucrează din 30 de studiouri prezente în 9 țări, pe 5 continente.

Înainte de a fi achiziționată de Cognizant în 2018, Softvision era o companie consacrată în România, fiind fondată în Cluj-Napoca, în urmă cu peste 20 de ani. Lider global în piața software, Cognizant a înregistrat în 2018 venituri de 16.13 miliarde de dolari. Achiziția Softvision de către Cognizant a creat una dintre cele mai puternice companii din lume în domeniul dezvoltării digitale și un lider în dezvoltarea produselor software.