Este vorba de compania Vodafone. Conform unui comunicat al companiei, venitul mediu pe utilizator mobil al Vodafone România a fost de 6 euro în cele trei luni încheiate la 30 iunie 2018. Veniturile din servicii aferente trimestrului încheiat la 30 iunie 2018 au ajuns la 178,2 milioane de euro şi au rămas constante în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului precedent, în pofida impactului negativ al tarifelor de interconectare (Mobile Termination Rates) de la 0,96 eurocenţi/minut, la 0,84 eurocenţi/minut pentru apelurile de voce mobilă. 

La 30 iunie 2018, abonaţii Vodafone România reprezentau 41,4% din baza de clienţi mobili, iar utilizatorii serviciilor preplătite, 58,6%. Ponderea abonaţilor în baza totală de clienţi mobili a crescut cu 0,9 puncte procentuale comparativ cu perioada similară din 2017. 

Consumul de date mobile s-a majorat 68% în trimestrul încheiat la 30 iunie 2018. 

"În trimestrul trecut, am continuat demersurile pentru a deveni un jucător convergent complet, prin încheierea unui acord pentru servicii wholesale în urma căruia vom lansa pachete de servicii fix-mobil. Odată finalizată, achiziţia UPC România ne va permite să ne consolidăm poziţia pe segmentul fix-mobil. De asemenea, ne-am concentrat pe calitatea reţelei pentru a le a oferi clienţilor noştri cea mai bună reţea, atât în România, cât şi în roaming, reuşită confirmată de recunoaşterea de Cea mai bună reţea pentru roaming în Europa acordată de Speedtest by Ookla", a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România. 

La 30 iunie 2018, Vodafone România avea, pe lângă cei 8.903.562 de utilizatori ai serviciilor mobile şi 574.765 de clienţi M2M şi 160.159 de utilizatori de servicii fixe. 

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe. Vodafone Group are divizii în 25 de ţări, 46 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 18 ţări. La 30 iunie 2018, Vodafone Group avea 534,5 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 19,9 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând India şi toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri.