În această toamnă însă, revista franceză Auto Plus punea pe copertă o Dacia Sandero care nu s-a mai văzut până acum. Nici n-ai fi avut cum pentru că încă n-a fost fabricată, iar ce apare în imagini ar fi doar o randare. 

Încă de la lansarea celei de-a doua generații de Dacia Sandero s-a observat o schimbare semnificativă de design, mai ales la exterior.

În fotografii apare un Sandero mult mai robust decât modelele cunoscute, mai lung și mai lat, deci vizibil mai stabil și poate și mai încăpător, scrie A1.

Farurile și calandrul nu diferă prea mult de modelul din a doua generație, dar partea inferioară a feței a căpătat un design mai atrăgător, mai modern și cu o mai bună dispunere a proiectoarelor de ceață. Ornamentele din jurul aripilor și de pe acoperiș te duce cu gândul la un model Stepway, care este vârful de gamă la Dacia.

În septembrie, vânzările de Dacia Duster și Sandero au scăzut din cauza eliminării unor motorizări și dezechilibrelor produse de WLTP. De altfel, aproape toate mărcile au suferit scăderi masive.

Cel mai vândut model a fost Opel Corsa, care a luat astfel locul lui VW Golf, tras în jos, alături de celelalte modele ale VW, de întârzierile în omologarea motoarelor. Ford Fiesta, Renault Clio și Toyota Yaris au completat primele 5 locuri într-un clasament acaparat de subcompacte cu motoare mici.

Dacia avea, în mod obișnuit, două modele în Top 25: Sandero și Duster. Ambele au dispărut însă acum pur și simplu din clasament.