Dacă Vodafone și Orange dețin de mai mulți ani în oferta lor telefoane sub brand propriu, Digi abia se lansează pe această nișă, introducând în oferta sa trei telefoane sub brand propriu, Digi K1, Digi R1 și Digi C1, toate dispozitivele venind cu Android versiunea 8.1 (Oreo).

În funcție de model, telefoanele au prețuri cuprinse între 349 și 1.099 lei. Mutarea pare să facă parte dintr-o strategie a Digi Communications de a-și diversifica și mai mult oferta, în condițiile în care situația financiară a companiei nu este tocmai roz. În primul trimestru al anului 2019, Digi Communications a înregistrat pierderi de 17,64 milioane de euro, în condițiile în care în aceeași perioadă a anului trecut înregistrase un profit de 14,8 milioane de euro.

EBITDA ajustată a fost de aproximativ 90,7 milioane de euro, inclusiv rezultatele consolidate ale Invitel, în creștere cu 17,1% față de aceeași perioadă a anului 2018 (77,5 milioane de euro la 31 martie 2018).

Iar Digi nu poate să neglijeze deloc piața din România, ținând cont că aceasta este principala piață a grupului, generând 64,4 % din veniturile acestuia, pe locul al doilea fiind Ungaria (cu 19,6%), urmată de Spania (14%) și Italia (2%).