Federaţia Română de Handbal (FRH) a semnat, vineri, un parteneriat valabil un an în valoare de 200.000 de euro, Liga Naţională feminină urmând să poarte pe durata contractului numele unei companii din industria petrolieră, scrie Agerpres.

„Un produs premium al Federaţiei Române de Handbal, Liga Naţională are alături începând de azi un partener foarte puternic. Contractul este valabil până la 31 decembrie 2020, iar valoarea lui este de 200.000 de euro. Din punct de vedere statistic, Liga feminină este pe locul 2 în Europa, dar cred că la noi evoluează cele mai multe jucătoare laureate, mă refer la campioane olimpice şi mondiale. Nivelul la care se află acum Liga Florilor (n.r. – Liga Naţională feminină) este foarte, foarte ridicat”, a spus preşedintele FRH, Alexandru Dedu, într-o conferinţă de presă.

Acesta a explicat că 135.000 de euro din suma primită vor fi împărţiţi cluburilor din prima ligă. „Acest contract a fost validat deja de Consiliul de Administraţie al Federaţiei Române de Handbal, iar atunci s-a decis ca 135.000 de euro să plece către echipe. Suma va fi împărţită în mod egal, cu menţiunea că jumătate se va plăti acum, iar cealaltă jumătate în septembrie, pentru că vor fi două echipe care vor retrograda şi două care vor promova”, a adăugat el.

MOL România devine noul sponsor al „Ligii Florilor”

Prezentă la conferinţa de presă, Camelia Ene, CEO al companiei MOL România, a declarat că îşi doreşte ca parteneriatul să continue şi după 31 decembrie 2020.

„Suntem onoraţi să devenim un partener strategic pentru Liga Florilor, care începând de acum se va numi Liga Florilor MOL. Sportul în general şi handbalul în special reprezintă o modalitate unică de a avea un impact pozitiv în societate. Noi suntem o organizaţie ghidată de valori, iar handbalul reprezintă mediul inspiraţional care promovează valori puternice precum disciplina, etica muncii, respectul şi responsabilitatea. Sunt convinsă că acesta este doar începutul unei colaborări foarte fructuoase cu handbalul feminin. Am înţeles că Liga din România este a doua ca valoare din Europa şi am considerat că este oportun un parteneriat pentru a păstra acest nivel şi chiar de a-l ridica”, a afirmat Camelia Ene.