Patronii de la Antena1 pariau pe show-ul de televiziune Insula Iubirii, că va cuceri audiențele. Prima ediție a fost difuzată aseară, în timp ce la postul concurent, ProTV, se difuza serialul Vlad.

Cifrele Antenei 1 de aseară sunt bune, întrucât acestea depășesc media postului din prime-time. Dacă ne referim la publicul comercial, Antena 1 s-a clasat la egalitate cu Pro TV.

În ceea ce privește segmentul de public din orașe și din toată țara, ProTV a fost lider, Antena 1
clasându-se pe locul 2. Kanal D a obținut locul trei în topul audiențelor de aseară, cu serialul tucesc „Prețul fericirii”

Insula Iubirii este un show de succes al Antenei, care în momentul de față a ajuns la sezonul cu numărul cinci.

Conform paginademedia.ro, audiențele pe categorii de public pe care le-a atins aseară Insula Iubirii cu prima ediție, arată în felul următor:

„NAȚIONAL. Insula Iubirii a fost urmărită de aproape 900.000 de persoane, media la nivelul întregii țări. Antena 1 a avut locul secund, după Pro TV, care pe același interval (20.00 – 23.00) a obșinut p medie de 1,6 milioane de persoane.

URBAN. Și orașele au fost la Pro TV, care a obținut o medie de 745.000 de privitori, media. Pe locul secund a fost Insula iubirii, cu aproape 590.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Pe publicul tânăr, Pro TV și Antena 1 au fost bară la bară. 360.000 de telespectatori media. „