”În 2020, Farmec a fost printre primele companii care s-au mobilizat rapid și a acționat pentru a răspunde situației socio-economice prin prioritizarea fabricării produselor pentru curățenie, a săpunurilor antibacteriene, a produselor pentru igienizarea mâinilor și a dezinfectanților”, spune Mircea Turdean.

”În luna martie 2020, am creat un task force, care s-a ocupat de coordonarea eficientă a producției de dezinfectanți: de la readaptarea liniilor de producție,  obținerea avizelor care atestă acțiunea virucidă, bactericidă și fungicidă a produselor, de la Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare Medico-Militară „Cantacuzino”, la obținerea materiior prime și dezvoltarea ambalajelor”, declarat CEO-ul Farmec pentru Capital.

La ce să ne așteptăm din partea Farmec pentru acest an? ”Pentru 2021 avem un program investițional de peste 3 milioane euro pe care îl alocăm atât extinderii și modernizării rețelei magazinelor de brand, cât și proceselor de retehnologizare, modernizare și automatizare a producției. În acest mod, ne asigurăm că venim pe piață cu o ofertă complexă și variată de produse inovatoare, de maximă performanță”, ne dezvăluie Mircea  Turdean.

”Pe segmentul e-commerce, plănuim relansarea magazinului online și lansarea unei aplicații mobile. Totodată, ne vom concentra și pe partea de brand, astfel că avem în plan lansarea de noi game și produse inovatoare, cât și modernizarea liniilor actuale.”, precizează CEO-ul Farmec.

 

”Aș vrea să le mai atrag atenția tinerilor aflați la începutul carierei și viitorilor antreprenori că este nevoie de multă implicare, determinare și curaj, dar satisfacțiile sunt pe măsura efortului depus”,

Mircea Turdean, CEO Farmec