România va fi prezentată ca destinaţie turistică pe posturile Eurosport şi CNN, după ce Ministerul Turismului a finalizat procedura de achiziţie publică de servicii de publicitate, bugetul total ridicându-se la 1,33 milioane euro.

Țara noastră va fi promovată în 550 de apariţii ale spotului „Romania – Land of Choice”, pe canalul Eurosport, şi în 475 pe Eurosport 2. Vor mai exista şi o campanie de promovare pe canalul Eurosport, de 325 billboard-uri de şase secunde, şi una de difuzare pe internet a nouă milioane de bannere. Pentru aceste servicii, Ministerul va cheltui 1 milion de euro.

Pe CNN, autorităţile au achiziţionat 529 de apariţii ale spotului de la Asocierea Best Advertising&Consult – Opti Media SRL, care a oferit cel mai mic cost pe punctul de audienţă, la un buget de 334.950 euro, fără TVA, relevă un comunicat al Ministerului Turismului.

Datele European Media and Marketing Survey arată că Eurosport este postul de televiziune paneuropean de sport cu cea mai mare audienţă, iar CNN este cel mai urmărit dintre canalele internaţionale de ştiri.

SURSA: Mediafax