Importanța pe care îl are acest subiect în lumea afacerilor este de necontestat, iar repercusiunile pe care o relație ineficientă cu clienții le are asupra succesului organizațional sunt mai mult decât evidente. Pentru a depăși problemele care pot apărea în acest sens, în ecuație intră Memo CRM Solutions.

Ce este Memo CRM Solutions?

Memo CRM este un sistem integrat de vânzări care vine încă din anul 2018 în sprijinul companiilor din România, acordându-le acestora ajutorul de care au nevoie în relațiile pe care le stabilesc sau vor să le stabilească cu clienții lor. Orientându-și activitatea spre realizarea de produse software și servicii publicitare, Memo CRM ajută companiile să își eficientizeze procesul de vânzare.  Altfel spus, Memo CRM reprezintă soluția ideală pentru managementul automatizat al tuturor proceselor de vânzare. Prin utilizarea serviciilor oferite de acest concept, companiile mici și mijlocii au ocazia de a identifica un soft de gestiune a relației cu clienții săi, extrem de ușor de utilizat, intuitiv și, în același timp, foarte eficient.

Mai mult decât atât, din martie 2021, Memo CRM devine unitate protejată, ocupându-se în acest fel de incluziunea pe piața muncii și a persoanelor cu handicap. În acest fel, printre angajații acestei companii se numără și persoane cu dizabilități. Chiar dacă o mare parte dintre angajați.

Ce sunt unitățile protejate?

Unitatea protejată este definită prin legea 448/2006 ca fiind reprezentată de operatorii economici de drept public sau privat care au gestiune proprie și în cadrul cărora cel puțin 30% din numărul total de angajați care au contract individual de muncă este constituit de persoane cu handicap.

Cui se adresează Memo CRM și ce beneficii oferă?

Ținta serviciilor oferite de Memo CRM încă din 2018 este reprezentată de firmele care doresc să își îmbunătățească relațiile pe care le au cu clienții lor. În același timp, fiind o unitate protejată, Memo CRM reprezintă o modalitate pentru ca firmele cu peste 50 de salariați să aibă posibilitatea de a-și deduce din impozitul pentru persoane cu handicap. Pentru aceasta, pot achiziționa produse sau servicii de la unitățile protejate, Memo CRM reprezentând o astfel de unitate.

Cu ajutorul Memo CRM, beneficiezi de stocarea in online tuturor informațiilor într-un singur loc, de acces la afacerea pe care o ai de oriunde te-ai afla, fiind nevoie doar de acces la internet, și de posibilitatea de a avea totul la îndemână chiar și după perioade mari de timp. Prin utilizarea acestui sistem ai ocazia de a crește vânzările afacerii deținute, de a relaționa cu clienții în deplină siguranță, de a adăuga useri, companii, contacte și produse, de a face oferte personalizate, de a face facturi cu un singur click, de a seta alerte și de a crea tichete, de a adăuga notițe sau de a realiza importuri și exporturi.

O altă funcționalitate deosebit de utilă pentru directorii de vânzări sau managerii generali este reprezentată de posibilitatea de a genera rapoarte detaliate despre întreaga activitate a departamentului de vânzări. Altfel spus, prin câteva clickuri poți se poate genera rapoarte diverse pe baza cărora directorul general sau directorul de vânzări pot reacționa rapid și lua cele mai bune decizii.

Toate aceste beneficii oferite de un soft de management al relațiilor cu clienții acum poate fi implementat gratuit de către companiile care au peste 50 de salariați pentru că prețul plătit pe acest soft poate fi dedus din fondul de handicap deoarece Memo CRM are statul de unitate protejata.

Mai mult decât atât, dacă ai nevoie de ajutor în utilizarea Memo CRM, departamentul de Customer Service este unul dintre cele mai eficiente: rapid, real și util. Poți apela departamentul de suport fie prin e-mail, fie prin telefon sau video-conferință.

Pe lângă softul de management al relațiilor cu clienții, Memo CRM Unitate Protejată oferă o gamă diversificată de servicii publicitare cum ar fi tipărirea și distribuirea de pliante, promovare prin panouri stradele sau promovare online.