Reducerea profitului brut de la 706 milioane de lire în 2011-2012 la 640-670 de milioane în 2012-2013 este consecinţa scăderii drastice de pe segmentul mărfurilor generale însă nici celelalte divizii nu au avut rezultate prea bune. Revulul prognozat de analiști vine pe fondul unor tensiuni între acționari și directorul executiv Marc Bollard care este presat să revigoreze în special afacerile cu îmbrăcăminte.
Bollard a declarat deja că are în plan o creștere a calității și atractivității produselor, în special cele destinate femeilor. „Credem că analiștii de piață ar trebui să nu subestimeze efectele pe care o colecție de damă bine primită le-ar putea avea asupra performanțelor financiare ale companiei”, a menționat Bollard care încearcă să creeze o imagine mai atractivă a sub-brandurilor firmei și să ușureze mecanismul de achiziție din magazinele proprii.
Executivul Marks&Spencer mizează pe succesul colecției de toamnă/iarnă al companiei al cărui impact asupra vânzărilor ar trebui să devină vizibil încă de la sfârșitul lunii iulie.