„Domeniul vinurilor a fost mai lent în adopția comerțului online, însă s-a înregistrat o creștere semnificativă a acestuia – conform unor studii, comerțul online cu vinuri a ajuns să reprezinte 4% din totalul vânzărilor la nivel global. Având în vedere faptul că vindem doar vinuri din gamele noastre de top, nu putem vorbi de ponderea online-ului din total business, însă dacă ne raportăm la vânzările corespunzătoare gamelor respective, ne așteptăm ca online-ul să ajungă la o pondere de 5-6% în primul an, urmând să crească până la 10-15% ulterior”, a declarat Maria Necșulescu, Director General Adjunct Jidvei.
Vinurile disponibile în magazinul online din Gama Owner’s Choice cuprind soiurile Sauvignon Blanc și Chardonnay – Ana, Fetească Albă și Pinot Gris – Maria, iar cele din gama Mysterium cuprind cupajele Rhein Riesling și Sauvignon Blanc; Traminer și Sauvignon Blanc; Pinot Noir, Chardonnay și Fetească Albă; și rose-ul Cabernet Sauvignon, Syrah și Pinot Noir. Până la sfârșitul anului, se urmărește și adăugarea unui vin spumant.  
„Pentru mulți consumatori, e-shopurile sunt folosite mai mult ca mijloc de informare în ceea ce privește vinurile, fiind un loc în care nu sunt copleșiți de o selecție mare de sticle. De aceea, scopul nostru principal în lansarea e-shopului nu este de a crește vânzările, ci de a întări notorietatea gamelor și, implicit, a brandului Jidvei”, a adăugat Ana Necșulescu, Marketing Manager Jidvei.