Belfort a sosit in Romania pentru a prezenta, în cadrul unui eveniment organizat de Extreme Training și Capital, sistemul Straight Line Persuasion. 

Un vanzator cu talent innascut in arta persuasiunii, Belfort spune ca in primele patru secunde ale conversatiei trebuie sa fii perceput ca fiind expert in domeniul tau si entuziast.  In trecutul sau de afaceri spectaculos, Belfort a reusit sa convinga milionari sa cumpere actiuni de valoare mica, o investitie neobisnuita pentru acestia, cu o echipa de 12 tineri cu educatie redusa, pe care a incercat sa ii instruiasca pentru a se descurca in vanzari. "Oamenilor le place entuziasmul, nu-i rezista atunci cand e tipul corect de entuziasm. Nu unul isteric. Conteaza tonalitatea vocii, care trebuie sa transfere increderea ta, senzatia ca impartasesti un secret", spune Belfort. La fel de important este sa transmiti senzatia ca esti un expert in domeniu. "E un anumit fel in care expertii vorbesc, se imbraca, arata. Stim cand ne aflam in prezenta unui expert, am fost educati sa respectam expertii si autoritatea. Asa preiei controlul conversatiei, odata ce stapanesti lingvistic domeniul vei fi socat cat de repede reusesti sa faci interlocutorul sa-si spuna ca esti cineva pe care merita sa-l asculte pentru ca ai putea fi acel cineva care iti poate aduce ceea ce ai nevoie", a aratat Belfort, prezentand participantilir la eveniment cateva tehnici prin care ar putea realiza acest lucru, evitand riscul de a parea interlicutorului "full of bullshit".

Belfort a construit, în anii `90, una dintre cele mai dinamice și mai de succes companii de vânzări din istoria Wall Street-ului. În acea perioadă a câștigatpeste 50 de milioane de dolari pe an, o performanță care i-a adus numele de Lupul de pe Wall Street.

Ca deținător al Stratton Oakmont, Belfort a angajat peste 1000 de agenți de bursă și a avut creșteri de peste 1,5 miliarde de dolari. Cu mai mult de 30 milioane de dolari a dat startul mai multor companii. A fost consultant pentru mai mult de 50 de companii și a scris despre aceasta în toate ziarele și revistele importante ale lumii, inclusiv The New York Times, The Wall Street Journal, The Los Angeles Times, The London Times, The Herald Tribune, Le Monde, Carriere della Serra, Forbes, Business Week, Paris Match și Rolling Stone.

De-a lungul timpului, a cedat stilului de viață aventuros de pe Wall Street, trecând printr-un spectaculos și foarte mediatizat declin. 

Astăzi, prin programul rău, Straight Line Persuasion System, pregateste companie si indivizi din toate domeniile să obțină succes antreprenorial.

Cele 2 memorii bestsellere scrise de Jordan, Lupul de pe Wall Street și Capturarea Lupului de pe Wall Street, au fost publicate în peste 40 de țări și traduse în 18 limbi. Povestea vieții lui a fost transformată într-o nominalizare la Oscar prin filmul regizat de Martin Scorsese și rolul interpretat de Leonardo di Caprio.

 

 Printre clienții lui Jordan Belfort se numără companiile de succes, precum Virgin Atlantic, Deutsche Bank, Symantec, the Royal Bank of Scotland, General Electric, Forbes Manhattan, Investec, Hewlett-Packard, the U.S. Federal Reserve Bank etc.