Compania-mamă a Pro Tv, Central European Media Enterprises (CME), a raportat venituri în scădere în prima parte a anului 2019.

Cele mai mari pierderi s-au resimtiț chiar la afacerile din România, a doua cea mai importantă piață pentru compania care se ocupă de destinele celui mai urmărit post de televiziune din România, de când Adrian Sârbu și-a anunțat retragerea.

Mai exact, activitățile postului din Pache Protopopescu pe teritoriul țării noastre au atras venituri de 38,8 milioane de dolari în primele trei luni ale anului 2019. Aceste cifre nu sunt tocmai bune, comparativ cu anul trecut, atunci când compania a înregistrat încasări mult mai mari, de 45,9 milioane de dolari.

Motivul principal din cauza căruia cifrele au scăzut considerabil față de anul trecut a fost dezvăluit de Michael Del Nin, Co-Chief Executive Officer al CME. Acesta susține că veniturile din primul trimestru a anului au fost afectate atât de schimbările din domeniul fiscal din România, cât și de Paștele târziu din acest an. Așadar, specialiștii au transmis că în următoarele luni lucrurile se vor îmbunătăți semnificativ, scrie Paginademedia.ro.