Noul magazin din Dumbrăvița folosește o serie de tehnologii avansate din domeniul construcțiilor, ce contribuie la reducerea amprentei energetice a clădirii. Căldura generată de către echipamentele din magazin, care folosesc agent frigorific ecologic, se recuperează și se folosește pentru încălzirea acestuia prin pardoseală și pentru furnizarea apei calde.

În același timp, magazinul va fi echipat cu prima stație de încărcare pentru automobile electrice din portofoliul companiei, disponibilă pentru clienții săi.

Noul magazin vine şi cu o suprafață de vânzare mai mare, de aproximativ 1.400 mp și aproximativ 120 de locuri de parcare. Totodată, va cuprinde o serie de îmbunătățiri în ceea ce privește design-ul, având un acoperiș mai înalt, susținut de grinzi lamelare și luminatoare ce permit iluminatul natural, contribuind astfel la economisirea de energie.

Pentru angajați, magazinul oferă spații suplimentare cu suprafețe mai mari, între care se numără o cameră pentru studiu individual și o terasă. În acest magazin vor lucra 20 de persoane.

Activând în 27 de țări din Europa, cu mai mult de 170.000 de angajați, Lidl se numără printre primii zece comercianți de produse alimentare la nivel mondial. Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, cu peste 100 de centre logistice, care asigură aprovizionarea pentru aproximativ 10.000 de magazine.