Compania are în plan să atingă acest obiectiv prin creșterea cantității de materiale reciclate din ambalajele produselor marcă proprie, care reprezintă aproximativ 80% din întregul sortiment de produse. În același timp, retailerul spune că toate ambalajele din plastic pentru mărcile proprii vor fi 100% reciclabile până în 2025, sprijinind astfel strategia europeană privind materialele plastice, prezentată recent de Comisia Europeană.

„Suntem conștienți de impactul asupra mediului – de aceea, sustenabilitatea este o parte esențială a modelului de business. Pentru a respecta angajamentul de a fi un business cu adevărat sustenabil, ne-am setat o serie de obiective concrete și măsurabile în ceea ce privește reducerea cantității de plastic pe care o punem în circulație“, a spus Marco Giudici, Director de Achiziții și Marketing Lidl România.

Mai mult, o parte integrantă a activității companiei este colectarea selectivă a deșeurilor și trimiterea către centrele de reciclare. Astfel, retailerul își propune să crească în fiecare an cantitatea de deșeuri colectate selectiv în magazine, depozite, sediile centrale și regionale ale companiei și trimise către reciclare. Ca rezultat, în anul calendaristic 2016, cantitatea totală de plastic și folie trimisă către centrele de reciclare a fost de 23.362,7 tone. Aproape 89% din cantitate a reprezentat hârtie și carton (20.715 tone), 5% a reprezentat plastic și folie (1.106,8 tone), 3% fier (758,2 tone), 3% lemn (750,5 tone), 0,13% baterii (31,288 tone) și 0,003% tuburi fluorescente (0,751 tone).