Karla Codrea ocupă, începând cu luna martie a acestui an, poziția de CEO în cadrul companiei de curierat DPD Romania. Numirea vine după mai bine de un deceniu în care aceasta a ocupat poziția de CFO al companiei și marchează o premieră în istoria DPD Romania.

Compania aduce noutăți atât la nivelul organizării interne, cât și la nivelul serviciilor și produselor. Printre noile servicii se numără și Smart Control, o aplicație ce acordă destinatarilor flexibilitate și un control mai mare asupra locului și zilei în care curierul poate livra coletul, și extinderea rețelei de automate și oficii, în București și în țară.

Noile servicii vor îmbunătăți comunicarea dintre clienți, consumatorii finali și curier. Acest aspect este esențial, deoarece curierii nu sunt doar oamenii care aduc sau ridică un colet; ei sunt liantul dintre consumatori și companie, sunt cei care fac legătura dintre tot procesul prin care un produs este pregătit pentru livrare și destinatarul final. Scopul aplicației Smart Control este să ofere oamenilor mai mult control asupra livrării și o modalitate simplă de a transmite informații către curier și întreaga echipă DPD.” continuă Codrea.

În ziua preluării coletului de către curierul DPD, fiecare destinatar primește un SMS cu informații despre expediere și link-ul pentru a accesa platforma Smart Control. În această platformă destinatarul poate:

  • verifica și confirma adresa de livrare;
  • redirecționa către unul dintre cele 5 cele mai apropiate oficii sau automate DPD;
  • amâna livrarea coletului;
  • verifica și urmări prin track & trace unde se află coletul;
  • anula livrarea coletului;

De asemenea, în ultimul an compania și-a extins rețeaua de automate și oficii, în București și în țară. Acestea permit clienților, atât persoane fizice, cât și juridice, expedierea și ridicarea coletelor din locuri fixe, în funcție de programul și disponibilitatea lor. Astfel, oficiile au program prelungit, luni-vineri până la orele 19, iar automatele sunt localizate în mall-uri și centre comerciale fiind disponibile pentru ridicări și expedieri, inclusiv în weekend până târziu.

„Ne aflăm într-un context al schimbărilor accelerate la nivelul societății, în general. Acest lucru se reflectă în nevoile și obiceiurile de consum ale oamenilor, iar companiile, atât din retail, cât și din piața de curierat trebuie să le înțeleagă și să se adapteze rapid. Am lansat și vom continua să lansăm noi servicii și opțiuni, precum Smart Control sau automatele și oficiile DPD pentru că oamenii au nevoie de flexibilitate și predictibilitate în modul în care își gestionează timpul. Atâta vreme cât înțelegem cum putem noi facilita satisfacerea acestor nevoi prin intermediul produselor și serviciilor noastre, clienții noștri rămân mulțumiți, iar noi considerăm că ne-am atins scopul.”, a încheiat aceasta.

DPD Romania face parte din grupul internațional DPD, unul dintre liderii globali pe piața de  curierat rutier. Pe piața locală compania activează începând cu anul 2008, numără peste 1200 de angajați si colaboratori și oferă acoperire națională completă și internațională în UE.